۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۷۱۴۱۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور:

دوقطبی کردن جامعه از فتنه های دشمن است

دوقطبی کردن جامعه از فتنه های دشمن است
خراسان رضوی - حجت الاسلام جوانشیری به هوشیاری ملت در برابر فتنه های جدید تأکید کرد و گفت: دو قطبی کردن جامعه به موافقین و مخالفین مذاکره و رفع و عدم رفع تحریم فتنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام جوانشیری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور شب گذشته در مراسم بزرگداشت ۹ دی و یادواره  شهدای بصیر روحانی در شهرستان زبرخان، شهر درود گفت: غبار فتنه را فقط با آب زلال روشنگری است که می توان شست و از بین برد.

وی به هوشیاری ملت در برابر فتنه ها تأکید و اظهار کرد: ملت ایران بدانند که فتنه ها در راه است و باید هوشیار باشند، دو قطبی کردن جامعه به موافقین و مخالفین مذاکره فتنه است همچنین دو قطبی کردن جامعه نسبت به رفع و عدم رفع تحریم نیز فتنه است.

حجت الاسلام جوانشیری ابراز کرد: همه بدانند در این کشور هیچ کس با مذاکره به نفع کشور و به نفع مصالح کشور مخالف نیست اما ملت ایران با تجربه شده است و از این پس اگر بخواهد مذاکره کند به جای فرستادن ابوموسی ها به پای میز مذاکره مالک اشترها را خواهد فرستاد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور افزود: ملت ایران امروز دیگر به خوبی می داند که تحریم به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب رفع نخواهد شد و رفع تحریم به دست آمریکا توهمی بیش نیست اما دفع و خنثی سازی اثرات تحریم به دست توانمند جوانان غیور و دانشمند ایرانی اتفاق خواهد افتاد که به یقین شدنی است که اگر غرب زده ها بگذارند و آدرس اشتباه ندهند.

وی بیان داشت: ملت بصیر ایران به خوبی می داند که هیچ آدم عاقلی با آنچه که در دست دشمن است، امید نمی بندد بلکه در دفع و خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب تمام امید و تکیه او بر توانمندی بالای نسل جوان و باسواد ایرانی است.

حجت الاسلام جوانشیری با تأکید به فرصت دادن به جوانان در ساختن ایرانی سرافراز، گفت: کسانی که از اول انقلاب در مصدر امور بوده‌اند در تمامی دولت ها نفر اول یا دوم بوده اند و حق ندارند وقت ملت عزیز و این تاریخ پر افتخار کشور را با آیا می دانید های تکراری  بگیرند اگر فرصتی هست که هست باید این فرصت ذی قیمت در این برهه حساس کشور به نسل جوان، خوش فکر و باسواد کشور سپرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور اضافه کرد: نسل جوان ما اگر فرصت پیدا بکند همانطوری که در برهه های مختلف از تاریخ کشور افتخار آفرین شد این بار نیز حماسه ای بزرگ در راه نجات کشور از چنگال تحریم های ظالمانه دشمنان رقم خواهد زد.

وی ابراز داشت: تنها راه نجات کشور تشکیل دولت جوان حزب اللهی و انقلابی است نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم این را همه بدانند و برای رسیدن به این هدف قله‌ای از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

حجت الاسلام جوانشیری خاطرنشان کرد: روحانیت باید بدون ملاحظه و بدون مصلحت اندیشی در راه روشنگری قدم‌های بزرگتری بردارد و چهره منافقین و خائنین  همیشه طلبکار را افشا کنند، ملت ما باید بیدار و هوشیار باشند که البته به حول و قوه الهی و به تدبیر رهبری جامعه بیدار، آگاه و هوشیار است و گول فتنه و فتنه گران، بندبازان و زبان درازان سیاسی را نخواهند خورد./864/پ210/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات