۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۱۴۲۷
مدیر حوزه علمیه لرستان:

یادآوری حماسه ۹ دی به جهت عبرت گرفتن ضروری است

یادآوری حماسه ۹ دی به جهت عبرت گرفتن ضروری است
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به حضور مردم در ۹ دی ۸۸ وخنثی کردن فتنه دشمن گفت: یادآوری این روزها برای عبرت آموزی و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان ضروری است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حماسه 9 دی در سایه بصیرت، اراده و همت مردم خلق شد و یکی از وقایع مهم در تاریخ انقلاب است.

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت گرامیداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و افزود: یادآوری آن روزها امری ضروری در جهت عبرت آموزی است، باید پیام حماسه 9 دی در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین شود.

وی در ادامه حضور همیشگی ملت با بصیرت ایران اسلامی در صحنه را رمز موفقیت و شکست دشمن خواند و خاطرنشان کرد: ایام الله دهه بصیرت یادآور صحنه های شورانگیز حضور آگاهانه و به هنگام مردم بصیر ایران و  میثاق آنان با ولایت است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به حضور به موقع و با بصیرت مردم در 9 دی 88 و همچنین در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و ابوالمهدی مهندس گفت: این حضور یادآور و الگو گرفتن از قیام خونین مردم قم در سال 56 بود، حضور مردم در صحنه همواره دسیسه های دشمن را نقش بر آب می کند.

وی بیان کرد: حضور با بصیرت ملت ایران و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ دندان شکنی به همه بیگانگان، دشمنان و سست عهدان بود و ملت ایران با حضور خود در صحنه پایبندی به انقلاب و آرمان های امام راحل، رهبری و حرکت در مسیر شهدا را در صحنه های انقلاب، فریاد می زنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اذعان داشت: حضور ملت ایران در جریان خلق حماسه 9 دی سبب خشک شدن ریشه فتنه شد  و در سایه این حضر با بصیرت و هوشیاری دشمن به عقب رانده شد و معادلات غلط دشمن را به هم ریخت.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید خدمتگزار مردم باشند و در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه قدم بردارند، عنوان داشت: باید قدر این حضور با بصیرت مردم را بدانیم و در سایه روحیه انقلابی و عمل جهادی در خدمت به مردم و دفاع از آرمان های انقلاب گام برداریم./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات