۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۱۴۳۵
مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای عنوان کرد؛

حضور حماسی مردم در ۹ دی؛ پاسخی قاطع به دشمنان و سست عهدان

حضور حماسی مردم در ۹ دی؛ پاسخی قاطع به دشمنان و سست عهدان
آیت الله اعرافی گفت: تا پای جان در راه حفظ و حراست از ارزش های دینی و اعتقادی و آرمان های والای امام راحل و هزاران شهید گلگون كفن این دیار ایستاده ایم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه قم به مناسب بزرگداشت دهه بصیرت بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی: «ملّت ایران بحمدالله با شجاعت خود، با ایمان خود، با بصیرت خود، با استقامت خود، توانسته است راه‌های دشوار را طی کند و از بسیاری از گردنه‌های سخت عبور کند.» (1396/09/15)

«ایّام‌الله» روزهای جلوه‌ی ویژه‌ی خدای عزیز و حکیم است؛ گاهی بصیرت، اراده و همّت مردم چنین روزهایی را می‌آفریند که یادآوری آنها به فرموده الاهی مایه عبرت آموزی بندگان شاکر و صبور اوست؛ «وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ»(ابراهیم/5).

ایام الله دهه بصیرت یادآور صحنه های شورانگیز حضور آگاهانه و به هنگام مردم خداجوی و بصیر ایران و میثاق آنان با ولایت است که در وقایعی همچون قیام عمومی مردم علیه فتنه گران88، تشییع باشکوه پیکر شهیدان مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانش و نیز قیام خونین مردم قم تجلی پیدا کرد.

حضور با عظمت و حماسی مردم در سالهای 1388 و 1398 که الهام گرفته از قیام خونین مردم قم در سال1356 بود در حقیقت پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به همه بیگانگان و دشمنان و سست ‌عهدان است. ملت ایران با این حضور زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ آنان کشیدند و پایبندی به آرمانهای امام راحل رضوان الله علیه و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و نیز تداوم راه شهیدان و انتقام سخت از جنایتکاران را با حضور گرم خود و با صدای بلند فریاد کردند و این نهیب ملت ایران به مدد الاهی دشمن را عقب راند و عزم راسخشان معادلات غلط دشمنان را مبنی بر القاء سرد شدن مردم از انقلاب بر اثر گرانی ها و تحریم ها به هم ریخت.

مسؤولان کشور باید قدر این بصیرت بی‌نظیر مردم را بدانند و با استقامت کامل و روحیّه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند و مبادا از ملت بیدار و بصیر عقب بمانند؛ «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ»(آل عمران/132).

حوزه های علمیه سراسر کشور در کنار مردم عزیز با پیش رو قرار دادن منویات حكیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در راه سربلندی و عزت اسلام عزیز و میهن اسلامی مان كوشیده و به جهانیان اعلام می داریم كه تا پای جان در راه حفظ و حراست از ارزش های دینی واعتقادی و آرمان های والای رهبر كبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و هزاران شهید گلگون كفن این دیار ایستاده ایم./841/د101/ب1

ارسال نظرات