۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۱۴۵۱
صفار هرندی:

تَن مستکبران از دست‌پرورده‌های حاج قاسم می‌لرزد/ ۹ دی تشریفاتی نیست

تَن مستکبران از دست‌پرورده‌های حاج قاسم می‌لرزد/ ۹ دی تشریفاتی نیست
کرمان - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همچنان مستکبران تن‌شان از دست‌پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی می‌لرزد و آمریکا امروز خودش را از همیشه کوچکتر می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در کرمان اظهار داشت: 9 دی روز تجلی قدرت الهی است، قدرت‌نمایی خدا در شرایطی که شاید خیلی از دل‌ها لرزیده و خیلی‌ها دچار بدباوری شده‌اند.

وی بیان داشت: 9 دی در حقیقت روزی‌ست که مردمی که حدود 9 ماه تحمل بدترین اهانت‌ها را به ساخت مقدسات‌شان کرده بودند و بردباری پیشه کرده بودند به گمان اینکه دست‌اندرکاران و مسولان این اتفاقات را ساماندهی می‌کنند، اما به جایی رسید که دیگر صبرشان لبریز شد و زمانی که به اعتقادات دینی و اسلامی و عواطف شیعی آسیب رسید، یک انفجار اتفاق افتاد و 9 دی حاصل تراکم احساسات سرکوب‌شده مردم بود.

صفارهرندی ادامه داد: 9 دی را هیچ‌وقت نباید فراموش کنیم و 9 دی یکی از برجسته‌ترین روزهای خدایی‌ست، اما 9 دی را فقط به عنوان یک روز تاریخی نباید بزرگ بداریم، زیرا 9 دی تشریفاتی نیست و با کلمه بصیرت بازی کردن، خاصیتی به دست نمی‌آید.

وی از سردار سلیمانی به عنوان یک شخصیت استثنایی و سردار مقاومت نام برد و ابراز داشت: شهید سلیمانی، بین‌الملل اسلام شیعی را در دوران ما به راه انداخت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بعد از 9 دی‌ماه نظام شیطانی که دل بسته بود به اینکه هیجاناتی که در قالب فتنه به جان ملت ما افتاده بود، بتواند کارساز شود و خواسته آنها را عملی کند، 9 دی خط بطلانی بر روی این خواب و خیال‌ها کشید و معلوم شد بیخود دل بسته بودند، منتها آنها صبرشان زیاد است و از فردای آن روز نشستند و ارزیابی کردند چرا موفق نشدند.

صفارهرندی عنوان کرد: دولت اوباما در بدو روی کارآمدن‌شان با رهبری نامه‌نگاری کردند و ابراز داشتند، می‌خواهیم روابط جدیدی را با ایران داشته باشیم و این افتخار را داشتند که به یکی از نامه‌های‌شان هم پاسخ داده شد.

وی تصریح کرد: یک اراده داخلی از عناصر جاه‌طلب، نادان و کینه‌جو که متعلق به انقلاب و فرزند و پروده این نظام بودند و افرادی هم از بیرون می‌خواستند که کینه‌های خود را دنبال کنند و این دو اراده به هم گره خورد حتی اگر هیچ قرار و مدار رسمی هم بین آنها گذاشته شده نبود و این دو اراده موجب آن فتنه شد.

صفارهرندی متذکر شد: جریانات خودخواه داخلی کوچکتر از آن هستند که بخواهند با ظرفیت‌های خودشان این چنین فتنه‌ای را راه بیندازند، اما زمانی شرایط خطرناک می‌شود که اراده داخلی و اراده دشمنان خارجی به هم گره بخورد.

وی اظهار کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که باید ایران را تحریم کنند و تحریم باید آثار خودش را روی مردم ایران بگذارد و این محصول مشاوره خائنانه‌ای بود که اپوزیسیون داخلی به آنها دادند و بعضی از این اطلاعاتی که به آنها دادند، جزو اسرار درونی ما بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: دشمن راهنما داشت و این بار با چراغ آمده بود و این روند هنوز هم این ادامه دارد و همچنان افرادی هستند که برای موثر شدن عملیات روانی دشمن از داخل به آن طرف پیام می‌فرستند.

صفارهرندی متذکر شد: علاوه بر عناصر نفوذی و پنهانکار همچنین ارائه پیام‌های آشکار را شاهد هستیم که اثر کمی هم نداشته است مثلا وقتی این پیام را انتقال می‌کنید که ما برای اداره خودمان چنان وضع‌مان آشفته است که آب خوردن را هم نمی‌توانیم تامین کنیم و به شدت آسیب دیده از فشارهای تحریمی شما هستیم، دشمن هم متوجه می‌شود تحریم موثر بوده و می‌داند باید تحریم را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از کلام دست‌اندرکاران کشور ما استراتژی برخورد با انقلاب اسلامی را استخراج می‌کند، افزود: از بعد از فتنه دشمن بسیار متمرکزتر و حساب‌شده‌تر بر روی عملیات روانی برای بر هم زدن سامانه‌های حافظ نظام، انقلاب و کشور متمرکز شد.

صفارهرندی عنوان کرد: درایت مردم در 9 دی 88 آن جور ظاهر شد که بیایند این بساط را بشویند و از بین ببرند هرچند مردم در سال‌های اخیر از شرایط معیشتی ناراحت هستند و بدعملی‌ها و بدرفتاری‌ها که اجتناب ناپذیر است و از سر غفلت یا شیطنت سر می‌زند مردم را عصبانی می‌کند و ممکن است یک گروهی در خیابان بریزند و کارهایی کنند که در شرایط عادی حاضر نیستند چنین کارهایی را انجام دهند.

وی ابراز داشت: اکثر تلویزیون‌هایی که علیه ما برنامه پخش می‌کند یکی از عناصری که یک زمانی در کشور ما مسؤولیت داشته‌اند و حتی رتبه‌های عالی حکومتی داشتند به عنوان مشاور و یا دست اندرکار اصلی آن دستگاه سخن پراکنی و صوت و تصویر که سرمایه‌اش را سعودی می‌دهد و دنیای غرب آن را حمایت می‌کند.

صفارهرندی اضافه کرد: همچنان مستکبران تن‌شان از دست‌پروده‌های حاج قاسم سلیمانی می‌لرزد و آمریکا امروز خودش را از همیشه کوچکتر می‌بیند و این حرف ترامپ است.

ارسال نظرات