۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۷۱۴۵۹
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

خواص جامعه، حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند

خواص جامعه، حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به‌مناسبت حماسه ۹ دی، تصریح کرد: خواص جامعه، مکتب حاج قاسم را الگوی خویش قرار دهند و غبار فتنه‌ها را بزدایند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«در آن حادثه‌ی بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله‌ی اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان‌ها کشاند و آن حادثه‌ی بی‌نظیر پدید آمد.» امام خامنه‌ای -  ۹۵/۱۰/۷

یوم الله نهم دی، تجلی بصیرت مردمی بود که در اوج سیاهی تبلیغات رسانه ای فتنه و فریب خوردن برخی از خواص، حق را از باطل تشخیص داده و بار دیگر، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی ثابت کردند.

ملتی که دست خدا شد برای نشان دادن قدرت نظام برخاسته از ایمان و عشق و علاقه امت و ولایت.

این ملت نشان داد که نه تنها مانند برخی خواص لغزش ندارد، بلکه با وحدت و انسجام بر مبانی اساسی با همه اختلافات، بصیرت افزایی می کند و این بار دیگر بهانه ها را منقطع می‌کند.

مجمع نمایندگان طلاب ضمن گرامیداشت این روز عظیم در تاریخ اسلام، چند نکته را یادآور می شود:

۱. حوزه های علمیه به عنوان مهد انقلاب، باید به عنوان یک نهاد قدرتمند بیش از پیش به رسالت های انقلابی خود در قبال جامعه اسلامی در تبیین ابعاد فتنه های پیش رو و دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی آن به صورت مستمر بکوشد.

۲. مسئولین قدر این ملت همیشه در صحنه دانسته و با همدلی، درایت، روحیه جهادی، هرچه زودتر زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم آورده و در این برهه حساس، کشور را با تکیه بر توان داخل از مشکلات اقتصادی به خصوص رسیدگی به وضع معیشت نجات دهند.

۳. خواص جامعه مکتب حاج قاسم را الگوی خویش قرار دهند و به صورت انقلابی و مستمر تمام همت خویش را در زدودن غبار فتنه به کار بندند و با توجه و عمل به اوامر حکیمانه امام خامنه‌ای، به وظیفه ذاتی خویش عمل نمایند.

۴. دشمنان این نظام اسلامی که هیچ گاه ملت ایران را نشناختند، بدانند پر قدرت تر از قبل، همچون ۹ دی، سیلی این ملت به صورتشان خواهد خورد و آرزوی ضربه به نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

والسلام علیکم

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

9 دی 1399

ارسال نظرات