۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۷۱۴۷۷

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
دلیل کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد چیست؟، پافشاری مجلس بر ‎اصلاح بودجه ۱۴۰۰ جواب داد، زوجی که موزه‌ی لوور را از آثار باستانیِ ایران پر کردند، برای ما ۹ دی همان شور و حال انقلاب۵۷ را دارد

به گزارش خبرگزاری رسا، دلیل کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد چیست؟، پافشاری مجلس بر ‎اصلاح بودجه ۱۴۰۰ جواب داد، زوجی که موزه‌ی لوور را از آثار باستانیِ ایران پر کردند، برای ما ۹ دی همان شور و حال انقلاب۵۷ را دارد.

 

دلیل کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد چیست؟

مجتبی رضاخواه نماینده مجلس درباره کارت زرد مجلس به وزیراقتصاد در توییتی نوشت: تخلفات خصوصی‌سازی دلیل کارت زرد به وزیر اقتصاد!

مجلس از پاسخ وزیر اقتصاد در مورد تخلفات رخ داده در واگذاری و اداره شرکت هفت تپه قانع نشد و با ۱۷۳ رای به وزیر کارت زرد داد.

مجلس موافق خصوصی‌سازی است اما وقوع فساد در آن، اصل خصوصی‌سازی را زیر سوال می‌برد.

 

 

پافشاری مجلس بر ‎اصلاح بودجه ۱۴۰۰ جواب داد

مالک شریعتی نماینده مجلس در خصوص بودجه ۱۴۰۰ در کانال تلگرامی خود نوشت: رییس‌جمهور بالاخره براساس احکام نامه رهبری رسما به رییس مجلس نامه زد که در راستای تعامل مثبت سه قوه و جلسه اخیر به میزبانی مجلس تلقی میشود

پیشنهادات محتوائی نامه را تایید نمی کنیم

این گام اول اصلاح بودجه۱۴۰۰ است

 

 

زوجی که موزه‌ی لوور را از آثار باستانیِ ایران پر کردند

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: مادام ژان دیولافوا و همسرش در کسوت باستان‌ شناس وارد ایران شدند.

اما در واقع فقط تاجران عتیقه بودند.

این زن و همسرش به قدری موزه‌ی لوور را از آثار باستانیِ ایران و به ویژه شوش پر کردند که از دولت وقت فرانسه نشان شوالیه را دریافت کردند.

 

برای ما ۹ دی همان شور و حال انقلاب۵۷ را دارد

حامد شبانی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: برای ما نه دی همان شور و حال انقلاب۵۷ را دارد، روزهایی که مردم فریاد می‌زدند یا مرگ یا خمینی، همان روزهایی که مردم فتنه های بنی صدر را می‌دیدند اما دلشان قرص امام شان بود.

برای ما ۹دی یادآور مظلومیت امامی است که می‌فرمود:

"فَصَبَرْتُ وَ فِی الْعَیْنِ قَذًی وَ فِی الحَلْقِ شَجا"

 

این‌ها چگونه قراره مشکلات ما را حل کنند؟

سناتور برنی سندرز طی توییتی نوشت: ١% ثروتمند جامعه و شرکت‌های بزرگ نیازی به معافیت مالیاتی ١ تریلیون دلاری ندارند.آمریکا نیاز به ۶ تریلیون دلار هزینه در جنگی ناتمام ندارد.نرخ مالیات میلیاردرها کمتر از ٩دهک پایین جامعه است!طبقه کارگر به چک ٢٠٠٠دلاری نیاز دارد!

در همین راستا یک کاربر فضای مجازی در واکنش به این توییت سندرز طی توییتی نوشت: اینا قراره مشکلات ما رو حل کنن؟

 

 

شد آنچه شهید ابومهدی‌ المهندس می‌خواست

یک کاربر فضای مجازی به نقل از دختر ابومهدی المهندس طی توییتی نوشت: «پدرمان همواره این آیه را می‌خواند؛ یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلی‌ رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقِیهِ»

[ای انسان به درستی که تو در راه پروردگارت تلاش می‌کنی و بالاخره او را دیدار خواهی کرد]

و شد آنچه می‌خواست؛ عند ربهم یرزقون

 

چرا حزب‌الله هواپیماهای متجاوز صهیونیستی را نمی‌زند؟

کانال تلگرامی لیبانیران درباره نوشت: بسیاری از افراد هنگام شنیدن خبر تجاوز هوایی صهیونیست‌ها می‌پرسند چرا حزب‌الله آنها را نمی‌زند؟

اولا این وظیفه ارتش لبنان است که از مرزها حفاظت کند، اما به خواست آمریکا، به آنها پدافند داده نمی‌شود.

دوم، سید امشب گفت ما اعلام نمی‌کنیم که پدافند برد بلند داریم یا نه. این عنصر غافلگیری برای جنگ‌های بعدی باقی خواهد ماند.

 

 

کرونا چه عشق‌های پاکی را نمایان کرد

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فاطمه هویزاوی یک معلم اهوازی است. او وقتی به ویروس کرونا مبتلا شد فقط یک روز استراحت کرد. این معلم عاشق با ماسک اکسیژن به دانش آموزانش درس می‌دهد. کرونا که آمد چه عشق‌های پاکی نمایان شد.

 

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات