۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۷۱۴۷۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

حماسه ۹ دی، تجلی حمایت از رهبری و آرمان‌های اسلام و انقلاب بود

حماسه ۹ دی، تجلی حمایت از رهبری و آرمان‌های اسلام و انقلاب بود
مازندران - حجت الاسلام صادقی گفت: حماسه عظیم و میلیونی نهم دی همه محاسبات فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها را بر هم زد و عظمت انقلاب و نظام را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت حماسه نهم دی ملت ایران در سال 88، این روز مهم را تبلور عینی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در برابر عناصر خودفروخته داخلی و حامیان جنایت کار خارجی آنها دانست.

وی با بیان این که نهم دی به حق روز بصیرت ملت ایران نامگذاری شده است، افزود: این مردم در این روز تاریخی و ماندگار حماسه ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا مأیوس و ناامید کرد و موجب شادی قلب امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با آن حرکت خود جوش خود در نهم دی از فتنه گران و حامیان خارجی آنها اعلام برائت کردند، گفت: حضور ماندگار و تاریخی مردم در راهپیمایی نهم دی سال 88، تجلی حمایت مردم از رهبری و آرمان های اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که حضور میلیونی مردم در نهم دی سال 88 موجب تحیر تحلیل گران سیاسی و سران کشورهای غربی شد، تصریح کرد: نهم دی را در حقیقت می توان روز تشییع جنازه فتنه از سوی ملت با بصیرت ایران اسلامی دانست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهم دی سال 88 بار دیگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران را به تصویر کشید، خاطرنشان کرد: آن حماسه عظیم و میلیونی همه محاسبات فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها را بر هم زد و عظمت انقلاب و نظام را به رخ جهانیان کشید.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه سال 88 با همکاری و برنامه ریزی عده ای قلیل در داخل و از روی بغض و کینه شکل گرفت، تصریح کرد: اما در آن روز حماسی یک بار دیگر ملت با بصیرت ایران اسلامی با آن حماسه سازی خود توطئه دشمن را در داخل کشور خنثی کردند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بدون شک اگر درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم نبود آن حماسه عظیم شکل نمی گرفت، خاطرنشان کرد: به طور حتم فتنه سال 88 با هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم خنثی شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که درایت، تدبر، مدیریت و مهربانی مقام معظم رهبری در آن مقطع حساس موجب شد جامعه بیش از آن اسیر فتنه جویی های دشمنان نشود، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری توانستند آتش فتنه را خاموش و آرامش را به کشور بازگردانند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شکست فتنه سال 88، نمایش اقتدار ملت ایران در مقابل جریان فتنه بود، ادامه داد: با آن حرکت عظیم، بیداری و بصیرت ملت ایران، توطئه براندازی نظام اسلامی که با هدف سوء استفاده از برخی جریان های داخلی طراحی شده بود منجر به شکست شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات