۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۷۱۴۸۴
امام جمعه کانبرا استرالیا:

امنیت در سایه صلح و آرامش و کنترل تورم کمترین حق شهروندی است

امنیت در سایه صلح و آرامش و کنترل تورم کمترین حق شهروندی است
حجت الاسلام وحیدی از افزایش روند ناامنی در پاکستان به شدت انتقاد کرد و گفت: امنیت در سایه صلح و آرامش و کنترل تورم کمترین حق شهروندان است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، در گفت و گو با رسانه های محلی پاکستان، از افزایش روند ناامنی در این کشور به شدت انتقاد کرد و گفت: امنیت در سایه صلح و آرامش و کنترل تورم کمترین حق شهروندان پاکستان است.

وی خطاب به رهبران سیاسی و مذهبی پاکستان، آنان را نسبت به پیامدهای رویارویی حزبی و تنش‌آفرین در کشور هشدار داد و افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و همیاری برای رسیدن به ثبات پایدار در پاکستان را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام وحیدی با بیان این که عرصه حیات بر مردم تنگ شده است و تورم و گرانی در کشور بیداد می کند، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و چالش‌های داخلی منجر به تضعیف بنیان های کشور خواهد شد.

وی با اشاره به این که پیامدهای نارضایتی مردم خارج از تصور و غیر قابل پیش بینی است، تاکید کرد: اگر دولتمردان و سایر رهبران سیاسی برای رفع مشکلات مردم اقدامات ضروری انجام ندهند، با دریای خروشان مردم معترض روبرو خواهند شد که قابل کنترل نخواهد بود.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که دشمنان پاکستان این کشور را از چهار سمت محاصره کرده و برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی تلاش می کنند، ابراز داشت: فداکاری نیروهای مسلح که با جان و دل از مرزهای کشور دفاع می کنند ستودنی است و بنده به شهدای این راه ادای احترام می‌کنم.

وی برای تقویت امنیت و ثبات در کشور انسجام و همیاری تمامی احزاب را اجتناب ناپذیر دانست و تاکید کرد: همه باید با صبر، شکیبایی و تحمل هم دیگر در رشد و شکوفایی کشور تلاش کنیم./988/

ارسال نظرات