۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۷۱۵۲۹
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

امتحانات طلاب مدارس علمیه کرمانشاه حضوری برگزار می شود

امتحانات طلاب مدارس علمیه کرمانشاه حضوری برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امتحانات طلاب مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه به صورت حضوری برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک یوم الله نهم دیماه و دهه بصیرت اظهار داشت: ملت ایران در طول عمر پربرکت این انقلاب همواره روحیه ولایتمداری، انقلاب و دینی خود را به نمایش گذاشته اند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که این ملت در مسیر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند هیچ قدرتی نمی تواند به این مملکت و نظام الهی و اسلامی آسیبی برساند.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود با اشاره به آغاز برگزاری امتحانات طلاب مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه عنوان داشت: برگزاری این امتحانات مطابق و برابر با دستورالعمل و بخش نامه های اعلام شده از سوی مرکز برگزار می گردد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه اکنون کرمانشاه در بحث کرونا دارای وضعیت زرد می باشد، لذا می توانیم امتحانات طلاب را به صورت حضوری در تمامی مدارس سطح استان برگزار کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: البته مسئولان مدارس علمیه موظف هستند که در زمان برگزاری امتحانات طلاب، نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی اهتمام کاملی داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امتحانات مدارس علمیه  در استان کرمانشاه براساس برنامه ریزی های خود مدارس انجام می شود به نحوی که برخی از مدارس علمیه امتحانات خود را آغاز کرده اند و بعضی دیگر از مدارس در روزهای آینده امتحانات را آغاز خواهند کرد./1400/

ارسال نظرات