۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۷۱۵۳۳
مکتب سلیمانی؛

ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمانشاه تشریح شد

ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمانشاه تشریح شد
کرمانشاه - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه، ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عباس سروری امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکا اظهار داشت: شهید سلیمانی و منش این شهید بزرگوار برای همه ما یک مکتب و سیره بزرگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه بیان کرد: امسال برنامه های بسیاری برای دهه بصیرت که با حماسه یوم الله 9 دیماه آغاز شده در استان کرمانشاه تدارک دیده ایم.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: اولین برنامه دهه بصیرت دیروز با برپایی مراسم های گرامیداشت حماسه 9 دی در سراسر استان آغاز شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه ها در دهه بصیرت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم و همرزمان شهید قاسم سلیمانی و... در سراسر استان می باشد که در این مراسم مدیران، مسئولان و مردم حضوری پرشور خواهند داشتند.

سروری در ادامه تشریح کرد: روز دوشنبه هفته آینده ویژه برنامه بصیرتی بسیار مناسب و ارزشمندی با سخنرانی سردار مسگریان از همرزمان شهید قاسم سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه های دهه بصیرت حضور مردم ولایتمدار کرمانشاه بر سر مزار شهدای این شهر در روز پنجشنبه هفته آینده خواهد بود که این مراسم روح بخش و معنوی راس ساعت 15 بعدازظهر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

این مقام فرهنگی ادامه داد: از سوی دیگر اصناف، تشکل های دینی و فرهنگی ویژه برنامه های بسیاری برای اجرا در دهه بصیرت در سطح استان کرمانشاه در دستور کار خواهند داشت که این برنامه ها در قالب برپایی نمایشگاه، شب شعر، موسیقی و... خواهد بود. /1400/

ارسال نظرات