۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۱۵۶۳
یادداشت؛

فتنه امسال «فتنه تحریف حقایق»

فتنه امسال «فتنه تحریف حقایق»
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس طی یادداشتی با اشاره به حماسه نهم دی عنوان کرد که فتنه امسال فتنه حقایق است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمود نبویان نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس طی یادداشتی عنوان کرد که فتنه بزرگ امسال مساله «تحریف حقایق» است.

متن کامل یادداشت نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه به شرح زیر است:

فتنه بزرگ امسال مساله «تحریف حقایق» است. 

همان‌هایی که در سال ۱۳۸۸ در مقابل رای مردم ایستادند امروز به دنبال تحریف و وارونه جلوه‌دادن مسائل کشور هستند، برای نمونه، مدیریت خود را عالی دانسته و ریشه تمام مشکلات کشور را آمریکا و تحریم می دانند. در حالی که بیش از 7۰ درصد مشکلات کشور ریشه در بی‌عرضگی و فساد مدیران اجرایی کشور دارد، مثلا:

الف. رسوب میلیون‌ها تن کالا و ارزاق مورد نیاز مردم در گمرک که موجب گرانی کالاها از جمله نهاده‌های دامی و تخم مرغ و مرغ شده ، چرا صورت گرفته و آیا ترخیص نکردن کالاها در گمرک ایران ربطی به آمریکا و تحریم‌ها دارد؟ 

ب. فاجعه بازار بورس و ضربه‌زدن به مردمی که سرمایه اندک خود را به بازار سرمایه آورده‌اند، آیا به مساله تحریم‌ها مربوط می‌شود؟

ج. به اعتراف دولت وعده داده بود هرسال 900هزار ساخته شود ولی مسکن مهر را مزخرف دانسته و۴میلیون و ۲۰۰هزار واحد مسکونی وعده داده شده را نساخته است، که علاوه بر آرزوشدن مسکن برای مردم، موجب تعطیلی یا نیمه تعطیل شدن گسترده کارخانجات تولید سیمان، کاشی و سرامیک و ... شده و نیز بیکاری بسیار گسترده ای را به ارمغان آورده است، آیا نساختن مسکن به آمریکا مرتبط می‌شود؟ د. واگذاری کارخانه‌های بزرگ به نورچشمی‌ها به ثمن بخس مانند کارخانه هفت تپه، هپکو، دشت مغان و ... و ظلم گسترده به کارگران و بیکارکردن کارگران مظلوم، آیا این حاتم‌بخشی بی ضابطه از بیت المال به تحریمها مرتبط است؟

ه. از بین‌بردن ۱۸میلیارد دلار و ۶۰تن طلا در یک‌ماه، به آشوب کشاندن کشور در مساله بنزین، اداره کردن کشور در قرنطینه، دادگاهی شدن برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول رئیس جمهور، دختر وزیر، داماد وزیر، مدیران بانکها، تبعیض و فساد و رشوه در ادارات، و ... آیا واقعا فکر می کنید به تحریمها مرتبط است؟

و. نساختن تعمدی پالایشگاه در کشور، بی‌اعتنایی و به خاک سیاه نشاندن تولیدکنندگان با واردات گسترده و بی‌رویه، بی‌اعتنایی و حمایت نکردن از کشاورزان و گندمکاران و صدها مسئله دیگر، آیا نیاز به مذاکره با غرب و آمریکا دارد و به تحریمها مرتبط است؟

اگر مرد مذاکره‌اید! بیایید با جوانان نخبه ما، با صنعتکاران ما، با تولیدکنندگان ما، با کشاورزان ما، با میوه کاران ما، با مخترعین ما و ... مذاکره کنید نه با اجنبی. حل مشکل کشور در دستان پرقدرت متخصصین و متدینین ملت ما است نه در سایه التماس از دشمنان ملت و اجنبی ها. از سراب فاصله بگیرید و واقع‌نگر شوید.

مواظب فتنه امروز یعنی مساله تحریف باشیم. که تحریف پایه تحریم است و کارکرد تحریم در سایه تحریف است کشور ما نیازمند مدیر انقلابی، سالم، غیراشرافی، کارامد و مردمی است که ان شاءالله با همت بلند این ملت، تشکیل خواهد شد و ایران قوی را تحقق خواهد بخشید.

ترامپ با اینکه برگزارکننده انتخابات آمریکا بوده و آن را فاسدترین انتخابات دانسته و مدعی تقلب گسترده در آن است به طرفداران مسلح خود دستور نداده است که به خیابانها بریزند و فتنه کنند اما سران فتنه در انتخابات سال ۱۳۸۸ بدون وجود هیچ مدرک معتبری، 8 ماه کشور را دچار آشوب‌های خیابانی گسترده کرده و موجب قتل دهها انسان شده و خسارات زیادی به اموال عمومی وارد کردند. به نظر شما ترامپ که منافع کشورش را حفظ کرده است، خطرناکتر است یا دولت مدافع سران فتنه در ایران؟

نکته آخر اینکه دشمنان ما نیز بدانند که کشور ایران، مهد سلمان و سلیمانی است و مردم بزرگ این سرزمین برای همیشه عزیز و شکست‌ناپذیر خواهند بود انشاالله، زیرا خداوند هر ملتی را که به یاری خداوند و دینش بر همه دشمنانش پیروز خواهد کرد: «وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ».

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات