۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۵۸۷
آجرلو تشریح کرد؛

اهداف دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت

اهداف دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت
آجرلو گفت: ما رسالت خود را در دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت؛ جریان سازی علمی، حقوقی و مطالبه گری مردمی و خصوصی در مورد ترور شهید سلیمانی قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اسماعیل آجرلو مسؤول دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت در نخستین نشست رسانه‌ای این دبیرخانه بین‌المللی با محوریت مطالبه‌گری حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی که در مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه برگزار شد، به تشریح اهداف و اقدامات این دبیرخانه پرداخت و گفت: این دبیرخانه فعالیت های متعددی را در دست اقدام دارد که به دو فعالیت شاخص آن اشاره خواهم کرد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ما رویداد ملی دادگاه شبیه‌سازی ترور شهدای مقاومت خواهد بود که شرکت کنندگان می توانند در این زمینه در قالب رقابت با سایر گروه ها آثار خود را ارسال کنند؛ این بخش به صورت مجازی و سپس به صورت حضوری در اسفند ماه برگزار می شود.

آجرلو ابراز کرد: محتواهای ارسال شده به عنوان اسناد پشتیبان در عرصه های مختلف مورد استفاده و استناد قرار می گیرد و باید دانست تأثیر بسزایی در ادبیات سازی در این زمینه خواهد داشت.

مسؤول دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت تأکید کرد: دومین اقدام دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت کنفرانس بین المللی ابعاد حقوقی و سیاسی ترور شهید سلیمانی است و ما در این راستا فراخوان مقاله خواهیم داشت تا علاقه مندان آثار خود را برایمان ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات دهم اسفند ماه خواهد بود و اندیشمندان مختلف در سراسر جهان در آن شرکت خواهند کرد.

آجرلو در پایان خاطرنشان کرد: ما رسالت خود را در دبیرخانه بین المللی صلح و مقاومت جریان سازی علمی، حقوقی و مطالبه گری مردمی و خصوصی در مورد ترور شهید سلیمانی قرار داده ایم و از همگان در این زمینه دعوت به همکاری می کنیم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات