۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۷۱۵۹۰
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

شهدا قولنامه انقلاب را به ثبت رسمی رساندند

شهدا قولنامه انقلاب را به ثبت رسمی رساندند
خراسان شمالی - حجت الاسلام آزموده گفت: پیش از دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ما قولنامه‌ای بود؛ اما شهدا انقلاب اسلامی را محضری کرده و به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در درس اخلاق حوزه علمیه استان که به‌صورت وبینار برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی با اشاره به نقش شهدا در انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در ابتدا قولنامه‌ای بود اما ما در دفاع مقدس، قولنامه انقلاب را به ثبت رساندیم.

حجت‌الاسلام آزموده افزود: پیش از دفاع مقدس انقلاب اسلامی ما قولنامه‌ای بود؛ اما شهدا انقلاب اسلامی را محضری کرده و به ثبت رساندند؛ ازاین‌رو باید گفت شش‌دانگ انقلاب به همت شهدا به دست ما افتاد و انقلاب قولنامه‌ای به انقلاب محضری تبدیل شد.

وی اظهار کرد: ما در جنگ انقلاب خود را به جهان صادر کردیم و دفاع مقدس برای انقلاب رسانه جهانی شد.

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه در دفاع مقدس دشمن سبب خیر شد، افزود: انقلاب ما گمنام و کمرنگ و کم‌فروغ بود و دشمنان نمی‌خواستند آرمان‌های انقلاب منتشر شود؛ اما دفاع مقدس باعث شد پیام‌های انقلاب به جهان و دنیا مخابره و هویت و ماهیت انقلاب اسلامی برای جهانیان روشن شود.

مسئول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خراسان شمالی گفت: قبل از انقلاب ما مردم ایران در قفس بودیم؛ اما امام و شهدا در این قفس را باز کردند و ما پرواز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب و نظام اسلامی ما را بیمه کردند و ما اکنون بیمه شهدا هستیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا و موقوفه امام راحل است؛ ازاین‌رو همه ما باید با تمام عِده و عُده از این امانت و موقوفه حفاظت و حراست کنیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات