۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۷۱۶۰۳
پیام مهم تولید واکسن ملی کرونا؛

اعتماد به توانمندی های داخلی؛ تضمین موفقیت های جهانی

اعتماد به توانمندی های داخلی؛ تضمین موفقیت های جهانی
حجت الاسلام والمسلمین محمدی حمایت از سازندگان ویروس ایرانی مقابله با کرونا را وظیفه حوزه علمیه دانست و گفت: تولید این واکسن یکی از اسناد کارایی بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق محمدی، رئیس انجمن اصول فقه حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، افتخار تولید واکسن ایرانی مقابله با کرونا را یکی از اسناد کارایی بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: این اقتدار ملی ارزش افزوده خاصی دارد و آن ساخت واکسن با وجود تحریم‌های ظالمانه و تکیه بر مقاومت عزت مدارانه ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه راه پیروزی بر تهاجم همه جانبه اقتصادی دشمن اعتماد به جوانان تلاشگر در عرصه علم و دانش است، عنوان کرد: امیدبخشی و ایجاد انگیزه در جامعه علمی کشور یکی دیگر از ابعاد مهم ساخت واکسن ویروس مقابله با کرونا است.

رییس انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم ساخت واکسن ایرانی مقابله با کرونا را نشانگر نتیجه بخش بودن اعتماد به استعداد دانشمندان ایرانی و کاربست اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی دانست و اظهار داشت: حمایت حوزه‌های علمیه از این دستاورد مهم علمی، حمایت از منابع انسانی و ملی نظام است.

وی حمایت از محققان و سازندگان ویروس ایرانی مقابله با کرونا را وظیفه حوزه علمیه و جامعه روحانیت دانست و افزود: این حمایت نوعی مقابله با تهاجم همه جانبه علمی و اقتصادی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به ناخرسندی استکبار جهانی از موفقیت جوانان ایرانی در ساخت واکسن ایرانی مقابله با کرونا، گفت: علت تخریب بیگانگان، استکبار و صهیونیسم، عصبانیت آنها از اقتدار ملی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران است.

رییس انجمن اصول فقه حوزه عنوان کرد: با ساخت واکسن ایرانی مقابله با کرونا اهمیت حمایت های همه جانبه رهبر معظم انقلاب از جهش علمی، تولید داخلی و حمایت از استعداد های درخشان هویدا شد.


وی اظهار داشت: دستاورد بزرگ ساخت واکسن ایرانی مقابله با کرونا نشان داد که اعتماد به نیروهای داخلی سبب تضمین موفقیت های جهانی است و در مقابل اعتماد به امیدهای واهی در خارج از مرزهای ایران هیچگونه دستاوردی به همراه نخواهد داشت./1350/ج

ارسال نظرات