۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۷۱۶۱۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بهره گیری از منابع طبیعی داخلی راه رسیدن به استقلال اقتصادی است

بهره گیری از منابع طبیعی داخلی راه رسیدن به استقلال اقتصادی است
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی راه نجات کشور در عرصه اقتصاد را رونق تولید داخلی خواند و گفت: بهره گیری از منابع طبیعی داخلی راه رسیدن به استقلال اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، شب گذشته در بازدید از کارخانه داروسازی بایر افلاک ازنا بر ضرورت اشتغال زایی تأکید کرد و گفت: هر شغلی در کشور ایجاد شود، یک تیر به سمت دشمن پرتاب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تلاش برای رسیدن به استقلال در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اقتصادی تأکید کرد و گفت: بهره گیری از منابع طبیعی داخلی در این راستا ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای اینکه جلوی استقلال اقتصادی در کشور ایران را بگیرد، افزود: دشمن در طول این سال ها به ویژه در سال‌های اخیر تمام توان، ابزارها و روش‌های خود را علیه اقتصاد ایران به کار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به هدف دشمن برای اینکه جمهوری اسلامی را ناتوان جلوه دهد و اقتصاد ایران را تخریب کند، خاطرنشان کرد: تلاش مضاعف و برنامه ریزی برای رسیدن به استقلال اقتصادی و مقابه با توطئه های دشمن ضروری است.

وی ادامه داد: با تکیه بر منابع ملی و توان و دانش می‌توانیم سازندگی اقتصادی را فراهم آوریم و به یاری خدا و با اتکا به ظرفیت داخلی پیروز خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال که مؤلفه های رشد اقتصادی کشور است، توطئه های دشمن در عرصه اقتصادی خنثی می شود./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات