۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۶۷۱۶۱۹
مکتب سلیمانی؛

سپهبد شهید سلیمانی، مظهر روحیه، تفکر و عمل انقلابی بود

سپهبد شهید سلیمانی، مظهر روحیه، تفکر و عمل انقلابی بود
مازندران - معاون حوزه علمیه مازندران، سپهبد شهید سلیمانی را مظهر روحیه، تفکر و عمل انقلابی دانست و گفت: ادامه راه این شهید بزرگوار، عامل عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، مبارزه با ظلم و ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های نامشروع نظام سلطه را از جمله شاخص ترین بخش گفتمان شهید سلیمانی دانست.

وی، سردار شهید سلیمانی را از تربیت یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: این شخصیت برجسته در تراز انقلاب اسلامی با جهاد و مبارزه در راه اعتلای دین و انقلاب، عزتی وصف ناشدنی به ملت ایران اسلامی در منطقه و جهان بخشید.

حجت الاسلام اسماعیل زاده، شهید سرافراز سلیمانی را مظهر روحیه، تفکر و عمل انقلابی در نظام اسلامی معرفی کرد و بیان داشت: امروز تنها راه شکست دشمن و رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی، گسترش گفتمان شهید سلیمانی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، شهید سلیمانی را الگوی مقاومت اسلامی در جهان معرفی کرد و گفت: باید سیره عملی این شخصیت کم نظیر بیش از پیش از سوی مراکز علمی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهید سلیمانی گفتمان تازه ای را در عرصه جهاد و دفاع خلق کرد، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های آزادی خواه در سایه گفتمان مقاومت شهید سلیمانی، عزتمندانه در برابر ظلم و استکبار ایستاده اند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که شهید سلیمانی با طراحی دقیق خود یک جبهه منسجم و متحدی در برابر جبهه استکبار به وجود آورد، تصریح کرد: دستاوردهای مکتب آن شهید بزرگوار امروز زمینه اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه را فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز گفتمان مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به یک گفتمان غالب در منطقه و بسیاری از نقاط جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: به برکت سال ها مجاهدت و از خودگذشتگی سردار شهید سلیمانی، گفتمان مقاومت جهانی شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین فرمانده مبارزه با تروریسم در جهان یاد کرد و بیان داشت: این سردار شهید با سال ها مجاهدت و تلاش، زمینه نابودی تروریست های تکفیری مورد حمایت آمریکا در منطقه را فراهم کرد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که شهادت سپهبد سلیمانی به دست آمریکای جنایت کار نشان داد مجامع بین المللی و حقوق بشری دیگر هیچ وجاهت قانونی ندارند و تنها ابزار دست چند کشور مستکبر جهان برای فشار به کشورهای مستقل هستند، خاطرنشان کرد: دستاورد سال ها مبارزه و مجاهدت شهید سلیمانی، شکست مفتضحانه آمریکایی ها در منطقه بوده که امروز آثار آن را به وضوح می بینیم.

استاد حوزه علمیه مازندران، اخراج تروریست های آمریکایی از منطقه و آزادی قدس شریف را دو آرزوی دیرینه شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: به برکت تشکیل جبهه واحد با محوریت شهید سلیمانی این دو آرزو در حال برآورده شدن است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، شهادت سپهبد سلیمانی ماهیت تروریستی بودن آمریکا را آشکارتر از گذشته کرد، خاطرنشان کرد: به طور حتم کسانی که در شهادت این سرباز رشید اسلام نقش داشتند به زودی به سزای عمل جنایت کارانه خود خواهند رسید./950/

ارسال نظرات