۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۱۶۲۱
حجت الاسلام فاضلی:

امتحانات مدارس علمیه خواهران کرمانشاه مجازی برگزار می شود

امتحانات مدارس علمیه خواهران کرمانشاه مجازی برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: امتحانات مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسزایی در تقویت جبهه مقاومت در برابر جریان های تکفیری و دین ستیز در منطقه داشتند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: شهید سلیمانی بخش اعظمی از عمر گرانبهای خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) و شناساندن چهره رحمانیت آن به جهانیان هزینه کرد و همین امر باعث عصبانیت دشمنان دین رحمانی اسلام و شهادت این سردار رشید شد.

حجت الاسلام فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در حال حاضر 12 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان کرمانشاه فعال هستند که خوشبختانه شاهد پویایی و شکوفایی بسیار خوبی در این مدارس هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بیش از هزار و 250 طلبه خواهر در این 12 مدرسه علمیه مشغول تحصیل می باشند که خوشبختانه روند تحصیلی این خواهران بسیار خوب و ممتاز است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: امتحانات مدارس علمیه خواهران کرمانشاه نیز همانند مدارس علمیه برادران شروع شده است و غالبا امتحانات مدارس علمیه خواهران این استان به صورت مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام فاضلی خاطرنشان کرد: البته آن دست از طلاب خواهر که دسترسی به سیستم، لپ تاپ و... ندارند می توانند امتحان خود را به صورت حضوری برگزار کنند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات