۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۶۳۳
مکتب سلیمانی؛

خروج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی؛ کمترین انتقام خون شهید سلیمانی

خروج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی؛ کمترین انتقام خون شهید سلیمانی
حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: کمترین انتقام در به شهادت رساندن شهید سلیمانی و همراهانش ترک همیشگی آمریکا از منطقه و نابودی و محو رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید به همایش «مقاومت و عزت» که برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چهلم شهید فخری زاده از سوی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در مجتمع امین قم برگزار شد، پیامی ارسال کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمين والصلاة والسلام علي أشرف الانبياء والمرسلين محمد واله الطيبين الطاهرين واللعنة الدائمه علي اعدائهم اجمعين من الان الي قيام يوم الدين

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
باسلام وتحيت به آن مجمع محترم كه درايام شهادت بانوي باعظمت عالم وجود،بضعه رسول حضرت صديقه طاهرسلام الله عليهاو دهه بصيرت درپاسداشت شهادت سرداررشيداسلام شهيدحاج قاسم سليماني ومهندس ابومهدي وهمراهانشان برگزار گرديد.

باردیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

آمریکا امروز با نقشه های متعدد و تزوير درصدد حفظ و نگهداري خود در منطقه مي باشد و بر اين اساس كشورهاي خودباخته وخودفروخته رابراي عادي سازي با ررژيم صهيونيستي اجبار ميكند اما غافل از آن است كه كمترين پاسخ به جنايات چندين ساله آنها خصوصا ظلم و ستم و ناامني كه در اين سالها ايجاد نمود و خون انسانهاي بي گناهي كه در منطقه به زمين ريخت و همچنين كمترين انتقام در به شهادت رساندن شهيد سليماني و همراهانش ترك هميشگي آمریکا از منطقه و نابودي و محو رژيم كودك كش صهيونيستي است. ان شاءالله

بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند "شهادت هنر مردان خداست".

امروز دشمان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد. امروزوظيفه نخبگان و علماء بيش از هر زمان ديگر است.

وظيفه تبين عظمت اين انقلاب باشكوه اسلامي و دستاوردهاي آن وبيان اسيبهاي كه احتمال دارد برسد باشند و توجه به اين نكته كه دشمن بيشترين هدفش به حوزهاي علميه بعنوان مبدأ نهضت اسلامي مي باشدواين ايام يعني دهه بصيرت ٩دي و ١٩دي سراغازش حوزه مباركه قم بود و اين امر وظيفه حوزويان را در انقلابي نگه داشتن حوزه چندبرابر مي كند.

اسلاميت و جمهوريت دو ركن اساسي اين انقلاب است كه با هدايت ولايت فقيه بعنوان اصلي ترين شاخص و با فرهنگ جهاد و شهادت همراه با بصيرت بايد حفظ شود و با اموزه هاي علوي و فاطمي زمينه ظهور منجي عالم بشريت و مصلح كل فراهم گردد.

اینجانب در پايان از برگزاركنندگان اين مجمع محترم تشكر ميكنم و بارديگر ضمن تكريم به ساحت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

حسين نوري همداني
١٥جمادي الاول ١٤٤٢

/841/پ202/ب1

ارسال نظرات