۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۷۱۶۳۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

خدمات‌رسانی شایسته به مردم سبب افزایش امیدواری آن‌ها به نظام اسلامی می‌شود

خدمات‌رسانی شایسته به مردم سبب افزایش امیدواری آن‌ها به نظام اسلامی می‌شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم در بخش‌های مختلف سبب افزایش امیدواری آن‌ها نسبت به نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در دیدار مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها، اظهار کرد: بازسازی و مقاوم‌سازی در روستاها وقتی با در نظر گرفتن طرح هادی اجرایی شود در آینده مشکلات کمتری خواهیم داشت و خدمات‌رسانی به مردم هم بهبود می‌یابد.

وی افزود: مقاوم‌سازی منازل روستایی یکی از عواملی است که از مهاجرت بی‌رویه جلوگیری می‌کند و معضلات حاشیه‌نشینی در شهرها را کاهش می‌دهد؛ زیرا مهاجرت روستاییانی که کار و شغل خود را از دست می‌دهند سبب افزایش حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: مقاوم‌سازی منازل روستایی، گازرسانی به روستاها، راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع کوچک و خرد و ارائه خدمات دیگر در روستاها سبب دلگرمی بیشتر روستاییان و ماندگاری آن‌ها و درنتیجه کاهش حاشیه‌نشینی می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: باید گزارش‌های خدمات به جامعه ارائه شود تا مردم بیشتر با خدمات نظام آشنا شوند؛ زیرا تاکنون خدمات شایسته‌ای به روستاییان ارائه شده؛ اما در برخی موارد اطلاع‌رسانی درخور آن صورت نگرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: خدمات بنیاد مسکن در سیل و زلزله و ... سبب امیدآفرینی می‌شود و مردم را نسبت به نظام اسلامی امیدوارتر می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: در این حکومت و نظام هر کار و خدمتی عبادت محسوب شده و دارای ارزش است.

وی اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای خدمات‌رسانی کنیم که دنیا به ما طعنه نزند که حکومت اسلامی نمی‌تواند جوابگوی گرفتاری‌ها و مشکلات مردم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: دنیا باید توانمندی‌های نظام را در شئون مختلف ببیند؛ زیرا توانمندی نظام تنها درزمینهٔ نظامی و دفاع مقدس و ایجاد امنیت نیست بلکه در سایر بخش‌ها ازجمله مسکن و ... نیز نظام اسلامی توانمند است.

وی خطاب به مدیران، اظهار کرد: تلاش کنید پرانرژی‌تر و پرقدرت‌تر از گذشته به خلق خدا خدمت کنید؛ زیرا ارزش خدمت به مردم از هر چیزی بالاتر بوده و ترازوی اعمال انسان را سنگین‌تر می‌کند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات