۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۷۱۶۵۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نماز جمعه در کرمانشاه تا عادی شدن شرایط کرونا برگزار نمی شود

نماز جمعه در کرمانشاه تا عادی شدن شرایط کرونا برگزار نمی شود
کرمانشاه - عباس سروری گفت: تا عادی نشدن شرایط در بحث ویروس منحوس کرونا، همچنان اقامه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در کشور و استان کرمانشاه لغو می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری و یا عدم برگزاری نماز جمعه در سطح استان کرمانشاه منوط به صلاحدید ستاد استانی مبارزه با کرونا و نیز تصمیم ستاد اقامه نماز کشور می باشد.

عباس سروری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در پاره ای از ایام به ویژه در فصل تابستان امسال شاهد برگزاری نماز جمعه با حفظ پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در کرمانشاه بودیم که خوشبختانه در دوره هایی که نماز جمعه در این شهر برگزار شد، هیچ مشکل خاصی برای نمازگزاران و سایر مومنین پیش نیامد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: با این وجود ستاد اقامه نماز کشور و ستاد مبارزه با کرونا اولویت خود را سلامتی نمازگزاران و مومنین می دانند و تا عادی نشدن شرایط همچنان اقامه نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در کشور و استان کرمانشاه لغو می باشد.

سروری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: البته در برخی از شهرهای کوچک استان کرمانشاه شاهد برگزاری نماز جمعه هستیم که با توجه به جمعیت کم این مناطق و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نمازگزاران، اقامه این فریضه عبادی ـ سیاسی مانعی ندارد./1400/

ارسال نظرات