۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۷۱۷۰۰
در اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی در ژاپن؛

نمایشگاه مجازی "شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" طراحی شد

نمایشگاه مجازی
به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی نمایشگاه مجازی "شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" در ژاپن طراحی و در قالب گالری های متنوع و مختلف ارائه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به مناسبت اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی نمایشگاه مجازی "شهید سلیمانی، چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" در ژاپن طراحی و در قالب گالری های متنوع و مختلف ارائه شد.

این نمایشگاه مجازی شامل بیش از ۱۱۰ قطعه عکسی است که در سال گذشته و چند روز پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در اولین نمایشگاه عکس با عنوان "سردار سلیمانی؛ چهره بین المللی مبارزه با تروریسم" از سوی رایزنی فرهنگی تهیه و به صورت فیزیکی برپا شده بود.

در این نمایشگاه پس از ورود از طریق لینک زیر و فشردن دکمه ادامه و قبول، وارد نمایشگاه شده و امکان قدم زدن، تنظیم فاصله، حرکت در تالارها، بزرگنمایی، تنظیم کیفیت نمایشگاه در بخش ابزارها و ... وجود دارد.

لینک نمایشگاه در پایگاه اطلاع رسانی رایزنی فرهنگی به زبان ژاپنی درج گردیده و از طریق لینک زیر قابل دسترس می باشد: https://b2n.ir/034599

همچنین در ادامه اجرای برنامه های رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، تهیه نماهنگ های ویژه این مناسبت، اینفوگرافی زندگی شهید سلیمانی و برگزاری سمینار تخصصی و مجازی "معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی" برگزار خواهد شد./۹۸۸/

 

نمایشگاه مجازی

ارسال نظرات