۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۷۱۷۰۹

بازتاب گسترده بازی رایانه ای "ژنرال در سایه" در اوگاندا

بازتاب گسترده بازی رایانه ای
خبر رونمایی بازی رایانه ای "ژنرال در سایه" در اوگاندا در سایت ها، رسانه های خبری، شبکه های اجتماعی و مجازی اوگاندا بازتاب های وسیعی به همراه داشت.

به سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، بازی رایانه ای "ژنرال در سایه" محصول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی به ریاست مهندس مهدی جعفری جوزانی می باشد.

محمد رضا قزلسفلی رایزن فرهنگی کشورمان در اتیوپی، در سخنانی اظهار داشت: در بخشی از اخبار مندرج در سایت ها و رسانه های خبری اوگاندا آمده است که هشتاد و نه رو شهر آمرلی در عراق توسط داعش بطور کامل محاصره شده بود.

در نهایت با ورود شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با هلیکوپتر به این شهر ضمن دلجویی از خانواده‌های بی‌دفاع، محاصره شهر را در هم شکسته و منطقه آمرلی را از لوث حضور جنایتکاران داعشی مورد حمایت آمریکا پاک شد که از آن به عنوان بزرگترین پیروزی عراق در بر داعش توصیف شده است.

وی در ادامه افزود: بسیاری از اوگاندائی ها با خواندن خبر بازی رایانه ای ژنرال در سایه که نبرد سنگین سردار قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امر او برای شکستن محاصره شهر آمرلی در شمال عراق توسط تروریست های داعش به تصویر کشیده است با تماس تلفنی و لایک نمودن خوشحالی خود را ابراز نمودند.

بازتاب گسترده بازی رایانه ای "سفیر عشق" در اوگاندا

قزلسفلی در ادامه اظهار داشت:در بخشی از خبر منتشر شده در سایت ها و رسانه های خبری مجازی و آنلاین اوگاندا آمده است که سپهبد سلیمانی پس از شهادت در تاریخ سوم ژانویه 2020، سوژه چندین فیلم، تئاتر و جشنواره شده است. مضافا اینکه بازی رایانه ای "ژنرال در سایه" که بسیار جذاب بوده و از کیفیت فنی و هنری بالایی برخوردار می باشد همزمان با اولین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

بخشی از خبر رسانه های خبری فوق الذکر به توضیح جزئیاتی از بازی اکشن که آن را بزرگ ترین پروژه رایانه ای ایرانی - اسلامی توصیف کرده اند، اختصاص یافته است.

رایزن فرهنگی کشورمان در پایان سخنان خود افزود: "سفیر عشق" یک بازی اکشن و ماجراجویی سوم شخص است که با سفر مسلم ابن عقیل (ع) به عنوان سفیر امام حسین (ع) به کوفه آغاز و در نهایت به شهادت امام(ع) و هفتاد و دو نفر یاران با وفایش در کربلا منجر می شود./۹۸۸/

ارسال نظرات