۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۱۷۱۰
آیت الله سعیدی تأکید کرد؛

غلبه بر تحریف ها؛ راه عبور از تحریم ها

غلبه بر تحریف ها؛ راه عبور از تحریم ها
امام جمعه قم با بیان اینکه راه عبور از تحریم ها، غلبه بر تحریف ها است، گفت: مسؤولان بدانند مقاومت پل پیشرفت است و نباید دل به مذاکره بسته و فریب برجام ۲ و ۳ را بخورند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در سخنان آدینه ای خود که از شبکه استانی نور پخش شد، بر ضرورت رعایت تقوا در همه عرصه های زندگی تأکید کرد و گفت: ما باید ابتدا نسبت به تقوا معرفت پیدا کنیم و ابعاد گسترده آن را به خوبی بشناسیم و سپس آن را در ابعاد مختلف زندگی خود پیاده سازی کنیم.

وی در ادامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا(س) چهره زشت کفر، نفاق و جاهلیت را با ولایتمداری و دفاع از مقام ولایت از طرق مختلفی همچون خطبه فدکیه افشا کردند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه افشای چهره کفر، نفاق و جاهلیت از سوی حضرت زهرا(س) برای جامعه امروزی ما نیز درس آموز است، تصریح کرد: دشمنان در فتنه پیچیده 88 از طریق جریان موسوم به اصلاحات با اسم رمز «تقلب» کشور را به آشوب کشیدند، اما هنگامی که به ساحت مقدس امام حسین(ع) و عاشورا توهین کردند، مردم آن را برنتابیدند و با خلق حماسه 9 دی بساط آن فتنه را برچیدند.

امام جمعه قم 9 دی را نشان بصیرت مردمی، اقتدار معنوی، روحیه انقلابی مردم و پیوند عمیق امام و امت دانست  و بیان کرد: امروز باید دانست که 9 دی تکرار پذیر است و هرگاه دشمن بخواهد علیه انقلاب اسلامی فتنه بیافریند، مردم 9 دی های دیگری را رقم خواهند زد، همانگونه که در فتنه 96 و 98 همین کار را کردند.

وی با اشاره به اینکه همه بدانند راه عبور از تحریم ها، غلبه بر تحریف ها است، تصریح کرد: ملت ایران چهار سال است که منتظر رفع تحریم های ظالمانه هستند و بنابر فرموده رهبری اگر بتوان تحریم ها را رفع کرد حتی یک ساعت هم نباید تأخیر داشت، اما راهبرد اساسی ما باید خنثی سازی تحریم ها، تأکید بر جهش تولید و اقتصاد مقاومتی و قوی شدن و وحدت ملی باشد؛ امروز مسؤولان بدانند مقاومت پل پیشرفت است و نباید دل به مذاکره بسته و فریب برجام 2 و 3 را بخورند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه رویکرد آمریکا با روی کار آمدن بایدن و ترامپ تفاوت نخواهد کرد، زیرا هر دو جناح بر تحریم های ظالمانه علیه ایران اصرار دارند، عنوان کرد: ملت ایران بر پایه رهنمودهای رهبری راه خود را پیدا کرده و امروز شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و فخری زاده در میان ملت های مقاوم تکثیر شده اند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی الگو و الهام بخش نسل جوان، مؤمن، انقلابی و پای کار و با نشاط ما بوده و جوانان با الهام از این مکتب در راستای بیانیه گام دوم و تمدن اسلامی نوین اسلامی گام برمی دارند، تأکید کرد: انتقام سخت از آمران و قاتلان در پیش است، اما باید توجه داشت انتقام شهید سلیمانی و ابومهدی و فخری زاده از جنس اتقام تمدنی و نرم افزاری در کنار انتقام سخت افزاری است.

وی ادامه داد: امروز تولید قدرت نرم در برابر جنگ نرم دشمن، جهاد کبیر در میدان سیاست و عملی کردن شعار «ما می توانیم» در میدان علم و عمل و دیپلماسی مقاومت راه خروج آمریکا از منطقه و سقوط رژیم صهیونیستی را هموار می کند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه ما باید معرفت و آگاهی خود را نسبت به مسائل روز و احکام دین و سیره اهل بیت(ع) بالا ببریم و گوش به فرمان رهبری باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان بدانند که دشمن می خواهد ذهن آنها را تخریب کرده و آنها را در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها دچار اشتباه محاسباتی کنند؛ همه بدانیم که دشمن پس از غلبه بر ما به هیچکس رحم نمی کند./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
راه سردار شهید در مکتب او ادامه دارد.
0
0