۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۷۱۷۳۳
از سوی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم؛

مراسم نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد
مراسم نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت از سوی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم نخستین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت از سوی ستاد کنگره ملی شهدای استان قم امشب در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات عباس کعبی و سعیدی و سردار فلاح زاده معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در این مراسم حضور داشتند.

دشمنی آمریکا با انقلاب هیچگاه به پایان نمی رسد

سردار فلاح زاده در این مراسم مجاهدت های سردار سلیمانی در دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: ایشان از فاتحان اصلی خرمشهر بود، اما همواره می گفت سرداران باقری ها و احمد کاظمی ها بودند که این شهر را آزاد کردند؛ شهید سلیمانی یک بار هم در طول عمرش «منیت» نکرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس با بیان اینکه شهید سلیمانی امام خود و وظیفه اش را شناخته بود و به خوبی به آن عمل کرد، گفت: بسیاری از افراد امام خود را می شناسند، وظیفه خود را هم به خوبی می شناسند، اما به آن عمل نمی کنند؛ مصداق بارز این موضوع در تاریخ اسلام، کوفی ها هستند که امام خود را شناختند، وظیفه خود را هم شناختند، اما در لشکر عمر سعد قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با انقلاب هیچگاه به پایان نمی رسد، تأکید کرد: امام خمینی(ره) فرمودند جنگ ما با دشمن جنگ عقیده است و تمام شدنی هم نیست و ما باید بسیج جهانی اسلام را با سربازانش در برابر استکبار راه اندازی کنیم، از این رو رهبر معظم انقلاب سپاه قدس را راه اندازی کرد و حاج قاسم سلیمانی را فرمانده آن قرار داد؛ حاج قاسم نیز از طریق راه اندازی سپاه محمد رسول الله(ص) در افغانستان، سپاه بدر و حشد الشعبی در عراق، ساماندهی نیروهای مقاومت در سوریه و تقویت حزب الله همه نقشه های استکبار را خنثی کرد.

سردار فلاح زاده به تبیین شاخصه های مکتب سلیمانی پرداخت و با بیان اینکه نخستین ویژگی ایشان خدامحوری بود، عنوان کرد: شهید سلیمانی در حرکت، سکون، فکر، نشست، برخاست، جهاد، قلم و قدمش غیر از خدا چیز دیگری را در نظر نمی گرفت.

تشریح بخشی از اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان قم برای تبیین مکتب شهید سلیمانی

همچنین سردار شاهچراغی در این مراسم به تشریح اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای استان قم برای تبیین مکتب شهید سلیمانی در طول یک سال گذشته پرداخت و ادامه داد: در طول یک سال گذشته 35 عنوان کتاب برای شهید سلیمانی نوشته شده است؛ یکی از این کتب سلیمانی عزیز است که 50 مرتبه تجدید نشر شده، همچنین کتاب های سرباز مقاومت و سرباز ولایت و مکتب سلیمانی نیز هر کدام 40 بار چاپ شده است.

سردار شاهچراغی با اشاره به برگزاری مراسم های یادواره شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از سوی گروه های مختلف در استان قم بیان کرد: همچنین 16 اثر نیز با همکاری صدا و سیمای استان قم رونمایی شد و دو معبر اصلی شهر نیز به نام شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور خانواده های شهدا نامگذاری شد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: همچنین ده ها هزار پوستر شهید سلیمانی توسط گروه های مختلف چاپ و منتشر شده و جالب است بدانیم اغلب خانه هایی که برای سرکشی بدانجا می رویم، عکس شهید سلیمانی را در کنار عکس های امام و رهبری روی دیوار نصب کرده اند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات