۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۷۱۷۸۱
مکتب سلیمانی؛

ثمره خون حاج قاسم اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود

ثمره خون حاج قاسم اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه مطالبه حقوقی و نظامی جمهوری اسلامی و ثمره خون حاج قاسم خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد نبی موسوی فرد، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه «وَلاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیل الله امواتا بَل أَحیاءٌعِندَرَبِّهِم یُرزَقونَ» بوده و مزد مجاهدت‌های خویش را گرفت، بیان داشت: سردار شهید سلیمانی در پی آرزوی دیرینه خود شهر به شهر، کشور به کشور و بیابان به بیابان روانه شد و اکنون نزد پروردگار مزد مجاهدت‌های خویش را دریافت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه عنوان داشت: سردار شهید سلیمانی "عاش سعیدا، مات سعیدا" بود، سعادتمند زندگی کرد و جان داد.

امام جمعه اهواز با اشاره به برکات سردار شهید سلیمانی در زمان زندگانی و پس از شهادت گفت: سردار شهید سلیمانی در زمان زندگانی خود با تشکیل محور مقاومت منشأ خیر و برکت  تلقی شد و به لطف خدا به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

وی در ادامه به پلیدی دشمن و ناتوانی او در جنگ مقابل حرکت بنیادین حاج قاسم اشاره و تصریح کرد: زمانی که دشمن در مقابل صف آرایی محور مقاومت ناتوان شد، با وجود اینکه سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهمان کشور عراق بود توسط کشور ثالث به درجه رفیع شهادت رسید.

حجت الاسلام موسوی فرد در خصوص سیاست خبیثانه آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی افزود: امروزه در سیاست‌های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به جمهوری اسلامی و محور مقاومت تغییری ایجاد نخواهد شد و این تقابل همواره ادامه خواهد داشت.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان حمله موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا را اندکی از انتقام خون سردار سلیمانی و همرزمانش خواند و ادامه داد: پس از جنگ جهانی اول هیچ کشوری جرأت نزدیک شدن به عین الاسد را نداشت، اما موشک‌های سپاه پاسداران جمهوری اسلامی عین الاسد را به عین الجسد تبدیل کردند و این ذره‌ای از انتقام بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به مصوبه پارلمان عراق در خصوص اخراج آمریکاییان از خاورمیانه گفت: امروز این موضوع مطالبه حقوقی و نظامی جمهوری اسلامی است؛ ثمره خون حاج قاسم اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

وی در پایان بیان داشت: بخشی از انتقام سخت توسط "جندالله" و بخش دیگر" اللهم اشغل الظالمین بالظالمین" گرفته خواهد شد، همانگونه که در حال مشاهده فروپاشی ایالت‌های متفرقه آمریکا هستیم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات