۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۷۱۸۱۳
عمار انقلاب؛

آیت‌الله مصباح یزدی به‌ عنوان فقیهی زمان‌شناس مقابل فتنه‌ها ایستاد

آیت‌الله مصباح یزدی به‌ عنوان فقیهی زمان‌شناس مقابل فتنه‌ها ایستاد
آیت الله موحدی کرمانی با صدور پیامی در پی ارتحال آیت الله مصباح یزدی، تأکید کرد: وی به‌عنوان فقیهی زمان‌شناس در مقابل فتنه‌ها و شبهات جریان نفاق ایستاد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال فقیه انقلابی و فیلسوف مجاهد حضرت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس جامعه روحانیت مبارز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان تاسف برانگیز فقیه انقلابی و فیلسوف مجاهد، حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

ایشان به عنوان فقیهی زمان شناس و عالمی متبحر در مباحث گوناگون حوزوی و فلسفی علاوه بر حضور در عرصه های اجتماعی و سیاسی و دفاع از آرمان‌های انقلاب ‌و اعتقادات اسلامی، با هوشمندی و زمان شناسی در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمنان و شبهات فکری و عقیدتی جریان نفاق در دهه های متمادی ایستاد و در این راه نورانی، توانست علاوه بر نشر تألیفات متنوع، شاگردان مبرز و فاضل فراوانی برای حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی تربیت کند تا در همین راه خطیر، برای جوانان و نسل‌های جدید روشنگری و هدایت گری را برعهده داشته باشند.

اینجانب از طرف هیات موسس و اعضای محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مصباح یزدی(رحمه‌الله علیه)، ارتحال این روحانی پرهیزگار و عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و عموم شاگردان و ارادتمندان ایشان و بالاخص به خانواده مکرم و آقازادگان محترم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران واسعه الهی مسالت می نمایم.

محمد علی موحدی کرمانی؛ رییس جامعه روحانیت مبارز

ارسال نظرات