۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۷۱۸۲۰
مکتب سلیمانی؛

شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی است

شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی است
کرمانشاه - امام جمعه روانسر گفت: شهید سلیمانی از حامیان مردم اهل سنت بودند و باید گفت که ایشان متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در شهرستان روانسر برگزار گردید.

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی، امام جمعه شهرستان روانسر در این مراسم اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز و منحصر به فرد شهید سلیمانی شجاعت و تدبیر ایشان در جبهه های حق علیه باطل بود که همواره زبانزد همه رزمندگان بود.

ماموستا محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهید سلیمانی عمر خویش را وقف اسلام و انقلاب کرد، بیان داشت: شخصیت و منش والای شهید سلیمانی برای همه ما مبرهن و مشخص است، ایشان از حامیان مردم اهل سنت بود و باید گفت که شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی بود.

امام جعمه شهرستان روانسر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز باید شخصیت و منش این اسطوره مقاومت برای نسل های جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود تا اجازه ندهیم که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور کمرنگ شود.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهید سلیمانی برای دشمن شناسی، وحدت و بصیرت افزایی تمام همت خود را به کار برد، عنوان کرد: امروز دشمن برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی بیش از 48 فرقه و گروه افراطی بنام اسلام در جهان تشکیل داده است که هدف آنان نمایش وارونه ای از این دین رحمانی است.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام با این کارها می خواهند چهره ای خشن، خونریز و غیرانسانی از اسلام نشان دهند، ولی به حول قوه الهی دشمن هرگز به این نیت پلید خود نخواهند رسید.

در ادامه این مراسم، سرهنگ محمدرضا الفتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی را باید شعبه ای از مکتب رسول اکرم (ص) و امام راحل و امام خامنه ای عنوان کرد.

سرهنگ الفتی در ادامه سخنان خود گفت: شهید سردار سلیمانی ۴۰ سال برای اعتلای اسلام و قرآن جهاد کرد و باید گفت که عشق به اسلام یکی از ویژگی های بارز مکتب این شهید والامقام است که همواره در مسیر دفاع از مظلومان و ستمدیدگان حرکت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی برای وحدت مسلمین نقشه راه را ترسیم کرده است، گفت: باید همه بدانیم که خطر تحریف بیشتر و بسیار خطرناک تر از خطر تحریم است، بنابراین باید با بصیرت و بینش سیاسی و دینی و نیز حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی مانع از علمی شدن نقشه های دشمنان شویم./1400/

ارسال نظرات