۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۷۱۸۴۹

مسابقه اطلاعات عمومی در حوزه علمیه لنگرود برگزار شد

مسابقه اطلاعات عمومی در حوزه علمیه لنگرود برگزار شد
مسابقه اطلاعات عمومی به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷ نفر از طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) لنگرود در سالن مطالعه این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقه اطلاعات عمومی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با حضور ۷ نفر از طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) لنگرود در سالن مطالعه این حوزه با مشارکت شهرداری لنگرود برگزار شد.

سوالات این مسابقه شامل سوالات تخصصی حوزوی و اطلاعات عمومی بوده و با رایزنی های انجام شده قرار است مرحله دوم این مسابقه بین حوزه های شرق گیلان برگزار شود.

سؤالات تک گزینه‌ای: در این مرحله مجری از هر شرکت‌کننده به صورت دوسری ۱۴ تایی (از هر شرکت‌کننده ۲ سؤال) می‌پرسند در صورت پاسخ صحیح ۱۰ امتیاز کسب و در صورت جواب منفی ۱۰ امتیاز کسر می‌شود.

مرحله دوم (مرحله از کی بپرسم): در این بخش وارد بخش اصلی و جذاب مسابقه خواهیم شد، بدین ترتیب که شرکت کنندگانی که در مرحله اول به پاسخ مسابقه جواب مثبت داده شده باشند شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد را خواهند داشت، مجری ضمن اعلام نتایج مجدد مرحله مقدماتی و بخش اجرائی بخش از کی بپرسم را با شروع سؤال از اولین شرکت کننده‌ای که دارای بیشترین امتیاز می‌باشد اغاز می‌کند و شرکت کنندگان در صورت پاسخ می‌توانند اعلام نمایند یا از خودشان بپرسند یا اینکه برای خارج کردن رقبا از شرکت کنندگان دیگر بپرسند که در پایان این مرحله و پس از پایان ۴۰ سؤال شرکت کننده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب نموده علاوه بر کسب جایزه نقدی به مرحله استانی راه می یابد./841/

ارسال نظرات