۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۷۱۸۵۰
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

به جای لبخند در مقابل دشمن باید اقتدار داشت

به جای لبخند در مقابل دشمن باید اقتدار داشت
اصفهان - حجت الاسلام تویسرکانی گفت: قرآن کریم به ما دستور می‌دهد دشمن باید از شما اقتدار ببیند نه لبخند، لبخند زدن به دشمن عامل تشویق دشمن به ستمگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه قرآن کریم تمام ابعاد هستی را برای ما روشن کرده است، گفت: ما چاره‌ای جز مراجعه به قرآن برای درک حقایق و تأمین نیازهای فکری، گرایشی، اخلاقی و عملی خود نداریم.

وی در ادامه افزود: ما در تبیین شخصیت انسان‌های بزرگ و تأثیرگذار عاجز هستیم اما قرآن این مشکل را حل کرده است، افرادی مانند سردار سلیمانی از جمله انسان‌هایی هستند که از درون قوی هستند، حاج قاسم در این 40 سال جهاد یک لحظه احساس سستی و ضعف و بیچارگی نکرد و تفاوتی نداشت در چه حالتی باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی قوی شدن را تنها راه مأیوس کردن دشمنان دانست و اظهار کرد: قرآن کریم به ما دستور می‌دهد دشمن باید از شما اقتدار ببیند نه لبخند، لبخند زدن به دشمن عامل تشویق دشمن به ستمگری می‌شود، قرآن کریم می‌فرماید باید دشمن از شما شدت و هیبت ببیند، همان چیزی که رهبر معظم انقلاب امروز دارند و فرماندهان نظامی ما نیز به این هیبت هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی اقتدار امت اسلام را ثابت کرد و دشمنان را از میان برداشت، نوع شهادت ایشان اقتدار و قدرت ایشان را به خوبی ثابت کرد، آمریکا روز به روز بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی ذلیل‌تر شده است.

وی ادامه داد: تحریم همه جانبه و جنگ اقتصادی کشور ما را گرفتار مصائب کرده است اما اگر حاج قاسم سلیمانی نبود امروز کشور ما دچار جنگ و قطحی و مصیبت‌ها و گرفتاری‌های بسیار بود، حاج قاسم فرهنگ زیبای انسان دوستی، محبت، عزت، رشد و پیشرفت ایران را به جهانیان نشان داد و مردم منطقه به خاطر نابودی داعش تا ابد مدیون او هستند.

حجت الاسلام تویسرکانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد امت اسلامی عنوان کرد و گفت: برای حاج قاسم سلیمانی شیعه و سنی تفاوت نداشت، ایشان تبلیغات مسموم صهیونیسم را برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی با تدبیر و درایت خود از بین می‌برد، این شهید بزرگ شخصیتی فراجناحی داشت و یک انقلابی واقعی بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی عاشق محرومین و حامی محرومان بود، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی در اقصی نقاط کشور و منطقه به یاری محرومان می‌رفت و با همه وجود خود در مقابل رهبر معظم انقلاب خاضع بود و ایشان را عمود خیمه دین می دانست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وحشت دشمنان در منطقه، اظهار کرد: تا زمانی که جریان مقاومت و ملت ایران انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیرد آرام نخواهد شد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات