۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۶۷۱۸۸۰
مکتب سلیمانی؛

امت اسلام هرگز حس انتقام شهدای مقاومت را فراموش نخواهد کرد

امت اسلام هرگز حس انتقام شهدای مقاومت را فراموش نخواهد کرد
هرگز حس انتقام شهدای مقاومت از ذهن امت اسلام فراموش نخواهد شد، جان و عرض کلیه طراحان و عاملان نقشه شوم شهادت سردار سلیمانی از تیررس انتقام سخت در امان نخواهند بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا (نساء – 95)

امت اسلام اولین سال‌گشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این چهره بین الملل و مالک اشتر زمان را با دلی شکسته و چشمانی اشک‌بار، اما امید به انتقام سخت الهی از عاملان این جنایت به سوگ نشستند.

شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس چهره‌های نادر عصر حاضر در اتحاد و انسجام و رهبری امت اسلامی و شکل گیری مقاومت و موجب استیصال دشمنانند که مظهر ایثارگری و جانفشانی برای اعتلای امت اسلام محسوب می‌گردند، چرا که تکون ابعاد روحی آن مردان بزرگ برگرفته از ایمان، اخلاص، شجاعت، معنویت و اطاعت محض از ولایت است.

آری! هجرت، جهاد، مبارزه و شهادت ارکان اصلی و معیار زندگی مؤمنانه این شهیدان والا مقام است، محور مقاومت با اعتقاد راسخ به اهداف تمدن ساز اسلامی علیه استکبار، صهیونیزم و دولت‌های عبری عربی بیش از گذشته حقیقت محو اسرائیل و از هم پاشیدگی آمریکا را قریب الوقوع و قطعی می‌داند.

سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شاگردان راستین مکتب جهاد پرور جبهه اسلام و الگویی ماندگار و اسوه‌ای تمام عیار برای آحاد آزادگان جهانند. ما خاکیان محجوب با دلی آکنده از غم هجران، حسرت جاماندن از شهادت را افسوس خورده و داشتن چنین فرهیختگان دانش آموخته از مکتب امام روح الله و مقام معظم رهبری را مایه مباهات ملت‌های مسلمان جهان می‌دانیم.

مجمع نمایندگان ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای«مدظله العالی»، امت سلحشور و محور مقاومت خاطرنشان می‌سازد که هرگز حس انتقام شهدای مقاومت از ذهن آحاد امت اسلام فراموش نخواهد شد، جان و عرض و حیات ننگین کلیه طراحان و عاملان نقشه شوم شهادت سردار سلیمانی و همراهانش از تیررس انتقام سخت در امان نخواهند بود.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم-13 دی 1399

/1350/د101/ف

ارسال نظرات