۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۷۱۹۰۶
مولوی نذیراحمد سلامی:

حاج‌قاسم به دنبال وحدت امت اسلامی بود

حاج‌قاسم به دنبال وحدت امت اسلامی بود
نماینده خبرگان گفت: شهید حاج‌قاسم یکی از اهدافش ایجاد وحدت بود نه فقط در ایران بین شیعه و سنی، بلکه هدفی را دنبال می‌کرد که تمام اقشار امت اسلامی را در صف واحد قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، مولوی نذیر احمد سلامی امروز در حاشیه گردهمایی تقریب مذاهب(شیعه و سنی) در مصلی کرمان به مناسبت نخستین سالگرد شهدای مقاومت اظهار داشت: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی ابعاد زندگی و شخصیتی زیادی دارد که یکی از اهدافش که دنبال می‌کرد ایجاد وحدت بود نه فقط در ایران بین شیعه و سنی بلکه او هدفی را دنبال می‌کرد که تمام اقشار امت اسلامی را در صف واحد قرار دهد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هدف حاج‌قاسم این بود که اتحاد و انسجام ایجاد کنند تا امت اسلامی بتواند با اتحاد در برابر دشمنان صف واحدی باشد و در این راستا ایشان در کشورهای متعددی سفرهایی انجام دادم از جمله کشورهای خاورمیانه صرفا به خاطر اینکه وحدت عملی ایجاد کند.

مولوی نذیراحمد سلامی خاطرنشان کرد: همه مشکلات امت‌های اسلامی به‌دلیل اختلاف و تفرقه است و تنها راه برون رفت از این همه مشکلات وحدت است که سردار سلیمانی آن را دنبال می‌کرد و توصیه این است که همه ملت‌ها روشنفکران، علما و روحانیون از مشی اینها تبعیت کنند تا امت به صف واحد برسد.

ارسال نظرات