۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۶۷۱۹۵۷
بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق؛

آیت الله مصباح جزو پیشگامان مبارزه علمی با کج اندیشان بود

آیت الله مصباح جزو پیشگامان مبارزه علمی با کج اندیشان بود
آیت الله مصباح پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی و جزو پیشگامان مبارزه علمی با کج اندیشان و منحرفین بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در پی درگذشت فقیه عالیقدر حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عضو خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، تیپ مستقل ۸۳روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق ع پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 


انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد.

درسالگرد عروج سردار دلها ؛شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بصیر دیگری از یاران صدیق انقلاب و رهبری، از جمع عماریون پرکشید و به ملکوت اعلی پیوست

عروج ملکوتی عالم ربانی علامه محمدتقی مصباح یزدی( رضوان الله تعالی علیه) پس از عمری مجاهدت علمی و عملی در راه ترویج معارف ناب اسلامی و دفاع از انقلاب اسلامی ،علمدار انقلاب و یاران او را در غمی جانکاه فرو برد.

صراحت لهجه در دفاع تمام قد وعالمانه از ارزشهای اسلام و انقلاب و نهراسیدن از دشنام و استهزائ دشمنان کینه توز و ایستادگی و راهنمایی عمارگونه در فتنه ها نسبت به فریب خوردگان، از این عالم بصیر و مجاهد انقلابی شخصیتی بی بدیل ساخته است.

این مجاهد نستوه پرچمدار دفاع از انقلاب اسلامی و اقامه حکومت اسلامی بود و همواره جزو پیشگامان مبارزه علمی با کج اندیشان و منحرفین از قبل از انقلاب تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

آثار به جای مانده از این فقیه بصیر ، فیلسوف و حکیم صمدانی گنجینه عظیمی از معارف برای رشد وکمال فردی و اجتماعی و نهادینه کردن ارزش های اسلامی در جامعه است.

ارتباط صمیمانه و مستمر کارکنان و طلاب و روحانیون بسیجی گردانهای تیپ ۸۳امام جعفر صادق علیه السلام با آن عالم فرزانه و کسب فیض از رهنمود های حکیمانه ایشان ، حاکی از روحیه مجاهدانه ، و دغدغه ایشان برای حضور تاثیرگذار روحانیت انقلابی در خط مقدم مقابله با دشمن و استکبار جهانی است.

تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)رحلت این عالم مجاهد را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، عموم مردم ، شاگردان و ارادتمندان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای ایشان علو درجات وحشر با اولیای الهی و ائمه اطهار علیهم السلام را مسئلت می نماید.

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام

/1350/د۱۰۱/ف

ارسال نظرات