۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۷۲۰۱۰
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی؛ مرد میدان مبارزه با انحرافات

آیت الله مصباح یزدی؛ مرد میدان مبارزه با انحرافات
آیت الله حسینی بوشهری گفت: آیت الله مصباح یزدی مرد میدان مبارزه با انحرافات و تهاجماتی که علیه اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های انقلابی انجام می شد، بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح را عالمی مبارز و مرزبانی بیدار و روشنگر توصیف کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، فقدان ایشان ضایعه و خسارتی بزرگ برای جامعه انقلابی و اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی عمر شریف خود را صرف خدمت به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کردند، اظهار داشت: ایشان مرد میدان مبارزه با انحرافات و تهاجماتی که علیه اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های انقلابی انجام می شد، بود.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: ایشان هیچگاه به دنبال این نبود که خدماتشان مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد، بلکه به دنبال این بود که همواره به وظیفه و تکلیف خود عمل کند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه خستگی ناپذیری و زمان شناسی مرحوم آیت الله مصباح یزدی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه ایشان از دانش بسیار بالایی برخوردار بودند، گفت: این عالم فرزانه در اوج مباحث فلسفی قرار داشت و یک نظریه پرداز به تمام معنا بود.

وی منطق و برهان علامه مصباح یزدی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: مطالب ایشان بسیار مستدل و برای توده مردم ارزشمند و برای خواص جامعه دارای تأثیر بود.

آیت الله حسینی بوشهری به نگرانی و سوگمند شدن رهبر معظم انقلاب در داغ ارتحال علامه مصباح یزدی اشاره و بیان کرد: امیدواریم حوزه و مردم بتوانند راه چنین شخصیت هایی که صراط مستقیم الهی را تا آخر عمر پیگیری می کردند و در این زمینه یک ذره کوتاهی هم نداشتند، ادامه دهند تا انقلاب به اهداف خود در سایه تدابیر رهبری نائل شده و به دولت ظهور منتهی شود./841/پ202/ب1

ارسال نظرات