۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۷۲۰۱۷
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی در تبیین مبانی و معارف اسلامی بسیار کم نظیر بودند

آیت الله مصباح یزدی در تبیین مبانی و معارف اسلامی بسیار کم نظیر بودند
کدخدایی با بیان اینکه آیت الله مصباح در تبیین مبانی و معارف اسلامی بسیار کم نظیر بودند، گفت: ایشان در دوران پس از پیروزی انقلاب در زمینه کادرسازی همت بالایی داشتند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر علامه مصباح یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، ایشان را علامه ای مجاهد دانست و گفت: ایشان از برجستگانی بودند که جهاد خودشان را در راه تبیین معارف اسلامی از سال ها قبل از انقلاب آغاز کردند.

وی ادامه داد: یادمان نمی رود کارهای خوبی که از سوی آیت الله مصباح یزدی در مؤسسه در راه حق انجام شد و در زمینه تربیت نسل انقلاب بسیار مؤثر بود.

کدخدایی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی در تبیین مبانی و معارف اسلامی بسیار کم نظیر بودند، خاطرنشان کرد: ایشان در دوران پس از پیروزی انقلاب نیز در زمینه کادرسازی همت بالایی داشتند و شاگردانش هم اکنون در مراکز علمی مختلف مشغول به فعالیت هستند.

سخنگوی شورای نگهبان بعد اخلاقی آیت الله مصباح یزدی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: این عالم فرزانه شخصیتی وارسته و به دور از تعلقات دنیوی بودند به گونه ای که هر گاه با ایشان صحبت می کردیم، ما را با یک رایحه بهشتی و با ذکر احادیث و تبیین معارف الهی مهمان می کردند./841/ت302/ب1

ارسال نظرات