۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۷۲۰۸۹
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

دشمن دست به هر کاری برای تحریف، تضعیف و سقوط انقلاب اسلامی می زند

دشمن دست به هر کاری برای تحریف، تضعیف و سقوط انقلاب اسلامی می زند
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: دشمن دست به هر کاری می زند که این انقلاب را تضعیف کند، حال یا متمسک به جنگ نظامی می شود، یا تحریم یا تحریف.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو امروز در نشست بصیرتی با جمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب، گفت: یکی از مهمترین امتیازاتی که دشمنان و مستکبرین با پیروزی انقلاب اسلامی عملا و عینا از دست دادند، حضور آسوده خاطر آنان در منطقه خاورمیانه بود.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی معادلات دشمنان از هم پاشید لذا دشمن نیز در برابر این وضعیت سکوت نکرد و دست به انواع و اقسام توطئه ها علیه این انقلاب و نظام اسلامی زد.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه کودتا، جنگ های خیابانی، جنگ هشت ساله و... تنها بخشی از دشمنی های بدخواهان این انقلاب بوده و هست، افزود: دشمن در جبهه نظامی رسما شکست را پذیرفت و این بار از جبهه اقتصادی نبرد خود علیه این انقلاب را ادامه داد و باید گفت که این انقلاب از ابتدا تاکنون در محاصره اقتصادی و تحریم کامل دشمنان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی نتیجه عکس داشت، عنوان کرد: با هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای انقلابی و نخبه های کشور، تحریم ها به فرصت تبدیل شد و در لوای این تحریم های همه جانبه، کشور به تدریج رو به استقلال واقعی و خودکفایی حرکت کرد.

حجت الاسلام خدابنده لو در ادامه سخنان خود گفت: بعد از شکست های نظامی و اقتصادی، این بار مخالفان این نظام به دنبال راه حل های سیاسی همانند فتنه و آشوب در کشور بودند و برای عملی کردن این برنامه خود به سراغ مهره های خودفروخته داخلی و خارجی رفتند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب به فتنه های اخیر دشمن اشاره کرد و گفت: در سال 78، سال 88 و سال 98 این انقلاب 3 فتنه بزرگ و برنامه ریزی شده توسط دشمن را تجربه کرد و در این میان این مردم ولایتمدار ایران اسلامی بودند که با بصیرت و بینش دینی و سیاسی خود فتنه ها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: شاید بتوان گفت که یکی از بزرگترین فتنه های دشمنان، فتنه دیماه 88 بود که بسیاری از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی با یک برنامه هماهنگ و جامع برای ساقط کردن این انقلاب مردمی دست به کار شده و وارد میدان آشوب و فتنه انگیزی شدند.

حجت الاسلام خدابنده لو عنوان کرد: دشمنان امید بسیاری به فتنه 88 داشتند و با تمام قدرت و پتانسیل های خود از این فتنه حمایت می کردند به گونه ای که بسیاری از شبکه های ماهواره ای دشمن به اخبار این فتنه به صورت 24 ساعته اختصاص یافته بودند.

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب در پایان سخنان خود گفت: فتنه 88 با آن همه حمایت و برنامه ریزی های دشمن، توسط ملت ایران در نطفه خفه شد، ولی باید بدانیم که دشمن دست به هر کاری می زند که این انقلاب را تضعیف کند، حال یا متمسک به جنگ نظامی می شود، یا تحریم یا تحریف در هر صورت باید هوشیار باشیم و فریب سخنان دلفریب بدخواهان این انقلاب را نخوریم./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات