۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۰۹۱
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت گفتمان و جریان انقلابی در حوزه های علمیه

ضرورت تقویت گفتمان و جریان انقلابی در حوزه های علمیه
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت گفتمان و جریان انقلابی در حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: طلاب حوزه باید در تراز انقلاب اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه استان با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی(ره) از ایشان به عنوان شخصیتی کم نظیر در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: این عالم انقلابی، عمری در خدمت به دین و انقلاب تلاش و مجاهدت کرد.

وی از آیت الله مصباح یزدی(ره) به عنوان فقیهی جامع یاد کرد و افزود: این عالم بصیر و انقلابی علاوه بر جنبه های اخلاقی و معنوی از جایگاه فقهی و علمی بسیار بالایی برخوردار بود که ضرورت دارد بیش از پیش به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) با مجاهدت های علمی خود توانستند شاگردان بسیاری را برای جامعه اسلامی تربیت و پرورش دهند، خاطرنشان کرد: امروز مؤسسه علمی پژوهشی امام خمینی(ره) به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند آن عالم با بصیرت منشأ خدمات علمی و فقهی بسیاری بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آیت الله مصباح یزدی(ره) به حق عالمی مجاهد، متفکر، انقلابی، متعهد و ولایی بود، تصریح کرد: همه دغدغه این شخصیت برجسته، اعتلای دین و انقلاب بود.

امام جمعه ساری با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) در طول عمر با برکت خود همواره مورد هجمه های بسیاری از نااهلان و دشمنان قرار می گرفت، ادامه داد: این آن اهانت و تهمت ها هیچ گاه سبب تغییر عقیده و دیدگاه آن عالم بصیر نشد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که همه دغدغه های علامه مصباح یزدی برای رضای الهی بود، خاطرنشان کرد: خدمات و مجاهدت های علمی، فرهنگی و پژوهشی این شخصیت برجسته، برای انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران به یادگار خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله مصباح یزدی(ره) با شجاعت و صراحت بیان در برابر نااهلال و جریان های انحرافی می ایستاد، تصریح کرد: نظریه های دینی این عالم انقلابی بسیاری از خلأها و شبهاتی که در حوزه دین به وجود آمده بود را پر کرد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز حوزه های علمیه وظیفه دارند بیش از پیش به سیره علمی و عملی آیت الله مصباح یزدی(ره) بپردازند، خاطرنشان کرد: باید طلابی در حوزه تربیت شوند که بتوانند مسیری که آن عالم انقلابی آغاز کرد را ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت گفتمان و جریان انقلابی در حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: طلاب پرورش یافته در حوزه های علمیه باید در تراز انقلاب اسلامی و نشر دهنده آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب در جامعه باشند./950/پ210/ب1

ارسال نظرات