۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۷۲۰۹۲
مدیر حوزه علمیه صادقیه خرم آباد:

برخورد قاطع با مفاسد سبب پیشرفت کشور می شود

برخورد قاطع با مفاسد سبب پیشرفت کشور می شود
لرستان - حجت الاسلام شمسی فر عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برخورد قاطع با مفاسد سبب پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت چشمگیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اشاره کرد و بیان داشت: برخورد قاطع با مفاسد لازمه ریشه کن کردن ظلم و فساد در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرم آباد با اشاره به جدیت و قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با مفاسد به ویژه از زمان ورود آیت الله رئیسی افزود: عملکرد مطلوب قوه قضاییه سبب امید بخشی و امیدآفرینی در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه امید است دستگاه قضا بتواند در این مسیر همچنان موفق ادامه دهد، اظهار داشت: قاطعیت و شجاعت در قوه قضاییه در برخورد با مفاسد زمینه ساز رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام شمسی فر با تأکید بر اینکه هر مدیر و مسؤولی باید برای رضای خدا و خدمت به مردم کار کند، گفت: در برخورد با کسانی که با آبروی نظام و انقلاب بازی می کنند نباید تبعیض قائل شد، همه در برابر قانون باید مساوی باشند.

وی با اشاره به تأکید رهبری در برخورد قاطع با مفاسد ادامه داد: حرکت دستگاه قضا در این مسیر و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سبب می‌شود مجرمین خواب راحت نداشته باشند.

مدیر حوزه علمیه صادقیه خرم آباد تصریح کرد: کسی که مرتکب جرم و فساد می شود به ویژه فساد اقتصادی باید با جدیت با این افراد برخورد شود، برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی سبب ایجاد امید در جامعه و ایجاد رعب و حشت بین متخلفان می شود.

وی فساد را مانع رشد و پیشرفت در هر زمینه ای عنوان کرد و گفت: فساد اقتصادی سبب فلج شدن اقتصاد کشور شده و برخورد با مفسدان اقتصادی لازمه رشد و شکوفایی اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: تسریع در روند رسیدگی به پرونده های متخلفان از دیگر مطالباتی است که انتظار می رود دستگاه قضا در سایه مدیریت، جدیت و با عدالت در این زمینه اقدام کند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات