۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۷۲۱۰۳
امام جمعه ثلاث باباجانی:

مذاکره ای که پایان آن همانند برجام بی فرجام است، چه لزومی دارد

مذاکره ای که پایان آن همانند برجام بی فرجام است، چه لزومی دارد
کرمانشاه - امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: مذاکره ای که پایان آن همانند برجام بی فرجام است، چه لزومی به مطرح کردن دارد و اینگونه از ضرورت آن سخن به میان بیاوریم!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی در دیدار با جمعی از فعالین فرهنگی و روحانیون اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه این انقلاب ثمره خون هزاران شهید، جانباز، آزاده و... است، گفت: در روزهای سرنوشت ساز این انقلاب و ملت کسانی هستند که همچنان چشم امید به دستان شیاطین و دشمنان این ملت دارند.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: این گروه فارغ از هرگونه تفکر انقلابی و دینی همواره بهترین راه برون رفت از وضعیت کنونی کشور که بی شک نشات گرفته از بی کفایتی برخی از مسئولان خارج نشین است، دلبسته مذاکره با دشمنان شماره یک این ملت شده اند، دشمنانی که دشمنی و عناد خود را به بدترین وجه ممکن ثابت کرده اند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: مذاکره ای که پایان آن همانند برجام بی فرجام است، چه لزومی به مطرح کردن دارد و اینگونه از ضرورت آن سخن به میان بیاوریم!.

ماموستا شیخی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اکنون که انقلاب اسلامی بسیاری از گردنه ها و پیچ های تاریخی را با هزاران هزار مشکل پشت سر گذاشته است، سخن گفتن از مذاکره آن هم با دشمنی که با اصول اولیه این انقلاب سرناسازگاری دارد، به نظر هر عاقلی کاری از روی بی تدبیری است تا تدبیر.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: مذاکره با دشمنی که دقیقا در چنین روزهایی سردار دلها را در کمال ناجوانمردی از ملت ایران گرفت، آیا منطقی و از روی انصاف است؟.

وی با اشاره به اینکه دشمنان علاقه خاصی برای ابراز تمایل مسئولان ایرانی به مذاکره دارند، تاکید کرد: درخواست مذاکره از سوی مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای دشمن به منزله یک پیروزی دیپلماتیک است، زیرا تاریخ نشان داده است که در مذاکره با دشمن، بازنده اصلی ماییم و برنده اصلی اجانب.

ماموستا شیخی مذاکره را عامل پسرفت این انقلاب و تزلزل در آرمان های امام راحل و شهدا عنوان کرد و گفت: زمانی که دشمن از هر توطئه ای علیه این ملت استفاده می کند، آیا می توان با او بر سر یک میز نشست و گفت و تصمیم گرفت؟

امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان سخنان خود گفت: بی گمان کسانی که این روزها به دنبال القای لغت «مذاکره» در فرهنگ نامه این انقلاب هستند، بی شک هیچ اعتقادی به داشته های این ملت که ثمره خون هزاران هزار شهید است نداشته و ندارند و اگر غیر این بود اکنون وضعیت معیشت ملت اینگونه نبود./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات