۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۶۷۲۱۰۶
فرزند شهید فخری زاده:

شهید فخری زاده نسبت به «علم» نگاه توحیدی داشت

شهید فخری زاده نسبت به «علم» نگاه توحیدی داشت
فخری زاده اظهار داشت: پدرم، شهید دانش و صاحب تفکر و اندیشه بود و به علم نگاه توحیدی داشت؛ کار او در مسیر سیر و سلوک الهی بود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حامد فخری زاده فرزند شهید فخری امشب در مراسم چهلم شهید فخری زاده در حرم کریمه اهل بیت(س) با اشاره شگرد دشمن در برخورد با نخبگان و اندیشمندان گفت: دشمن همواره به دنبال مانع تراشی بر سر اعتلای انقلاب است.

وی افزود: حذف فیزیکی دانشمندان ما جزئی از برنامه دشمن بوده و سعی دارد تا از این طریق سرمایه های ارزشی کشور را از بین ببرد و از سوی دیگر مانع پیشرفت کشور شود.

فخری زاده اظهار داشت: شهید فخری زاده شهید دانش و صاحب تفکر و اندیشه بود و کار او برای نظام در مسیر الی الله و سیر و سلوک الهی بود و 30 سال در مسیر علمی که برگزیده بود مداومت و مقاومت کرد و در نهایت نیز در این راه به شهادت رسید.

فرزند شهید فخری زاده افزود: نگاه شهید به علم در راستای انقلاب و پیشرفت انقلاب بود و به علم نگاه مجرد نداشت؛ علم به تنهایی برای او ارزشی نداشت و فلسفه، عرفان و فیزیک را با هم در آمیخته بود.

وی با اشاره به نگاه توحیدی شهید فخری زاده به علم اظهار داشت: این شهید علم را به عنوان یک وسیله در راه توحید می دانست و در تلاش بود تا از علم برای بهره برداری معنوی استفاده کند.

فخری زاده تصریح کرد: استکبار باید بداند شهدا حذف شدنی نیستند و زنده اند و به وجه الله نظر می کنند؛ بعد از شهادت مسیر فکری آن ها خاموش نمی شود و هنوز کسانی هستند که راه و مسیر شهدا را ادامه دهند./1399/پ۲۰۲/ف

ارسال نظرات