۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۷۲۱۱۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب با هدف بهره مندی از فضای مجازی

برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب با هدف بهره مندی از فضای مجازی
لرستان - حجت الاسلام ولی پور گفت: در راستای بهره مندی از فضای مجازی و ارتقای توانایی تبلیغی طلاب در این فضا دوره های آموزشی مختلف برای طلاب حوزه علمیه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک موبایل خبر داد و بیان داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران در این دوره می توانند شرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: 110 نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان در این کارگاه شرکت دارند و روش های ارائه آثار گرافیکی تبلیغ آموزه های دینی را در فضای مجازی اسکای روم فرا می گیرند.

وی هدف از برگزاری دوره های آموزشی را ارتقای توانایی تبلیغی طلاب و بهره مندی از فضای مجازی عنوان کرد و گفت: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و حوزه علمیه لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به حضور مبلغان هجرت و مدارس امین در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد:  کارگاه آموزشی آشنایی با بورس و سهام عدالت نیز از سوی مرکز مدیریت در بستر سامانه سخا ویژه طلاب برگزار می شود.

وی برگزاری کارگاه مجازی آموزشی توجیهی با عنوان«جنگ روایت ها» از دیگر دوره هایی است که با همکاری حوزه علمیه و سازمان فضای مجازی سراج لرستان ویژه مبلغان حوزه برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: کارگاه آموزشی جنگ روایت ها با محوریت ارائه  مبانی اصولی و ارزشی روایت های دینی و انقلابی به مبلغان برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات