۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۲۱۲۵
به مناسبت تصویب قانون کشف حجاب؛

از کج فهمی پهلوی تا رحم‌های اجاره‌ای فمینیسم در ایران

از کج فهمی پهلوی تا رحم‌های اجاره‌ای فمینیسم در ایران
برخی از جریان ها مبلغ آزادی زنان و به دنبال قانون‌شکنی درباره حجاب‌اند و لازم است تا با رصد دقیق این جریان ها راه نفوذ بر آنها بسته شود.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، از هنگامی که پای شاهان بی‌بوته ایرانی به مجالس فرنگی و غربی باز شد و قماش تقی‌زاده‌ها اُرد ناشتای سرتاپا فرنگی شویم را می‌دادند، بی‌دین‌ها به تکاپو افتادند تا مظاهر اسلامی را بزدایند. پهلوی با تصویب لباس متحدالشکل تا فرمان کشف حجاب توسط رضا پهلوی (پالان) در مقابل مردم اسلامی‌خواه و علمای شیعه ایستادند.
 
17 دی ماه، کشف حجاب اجباری، محمدحسین کتابی

شرافت پهلوی به فمینیست‌های چادری!

چه بسا خود رضا پهلوی می‌دانست که با تغییر ظاهر آن هم اجباری نمی‌تواند در مقابل دین مردم بایستد، ولی با زور سرنیزه توانست خیابان‌ها را خالی از عفت و حیا کند و در یک حرکت غیرت را سربکشد! هنوز صدای ناله مجروحین قیام گوهرشاد در صحن این مسجد طنین انداز است. ولی کمی آن طرف‌تر هلاک شدگان جنگ نرم فرهنگی دشمن را می‌بینیم.
 
هرچند دیده‌بان انقلاب نسبت به این تغییر نرم فرهنگی بارها هشدار دادند؛ اما با تغافل برخی جریانات نفوذی و سعی در ترویج این موضوع در اسلام، کم کم حجاب، این ارثیه مادری به کناری وانهاده شد! نکتۀ جالب توجه این است که رضا پهلوی آن‌قدر شرافت داشت که ابتدا از خانواده خود شروع کرد و آن‌ها را بدون حجاب به مجامع عمومی فرستاد؛ اما خدا می‌داند از دست فمینیست‌های چادری که رحم اجاره‌ای ضد انقلاب هستند.
 
البته تقی‌زاده‌های زمان هنوز تمامی ندارند. عدۀ دیگری‌شان که خود را قطب سومی در انقلاب اسلامی می‌دانستند و برهه کوتاهی مدیریت کشور را در دست داشتند، سعی کردند با حرف‌ها و سخنان شاذ، حجاب را ظلم حاکمیت و اسلام به جوامع تلقی کنند و خودشان را منجی مردم نشان بدهند. آن‌ها نمی‌توانند بفهمند که حجاب مشی تعیین شده خداوند متعال برای بقای هرجامعه است که به یک ضرورت قانونی تبدیل شده. آن‌ها و جریانات خاصی که از سرویس‌های جاسوسی دشمن خط می‌گیرند نمی‌توانند با این مسأله حاشیه آفرینی کنند.
 
حجاب نکن از سر کسی؛ اول خودت، دوم کسی!

محجبه‌ترین دشمنان حجاب!

نکته قابل توجه پیرامون افرادی که خود را روشنفکر و اصلاح‌گر مسائل اجتماعی کشوری می‌دانند این است که به شدت در مسأله حفظ حجاب مقید هستند! البته تقیدی که از سر اجبار است و اگر فرصتی پیدا کنند آن روی دیگر زندگی کثیف خود را به نمایش می‌گذارند و فرقی ندارد که از صلب نوح نبی باشی یا از نوادگان امام راحل (ره). این خوی نفاق در افرادی به ظاهر متدین‌، در حقیقت به دنبال اشاعه فحشا هستند، ولی از طرفی خودشان در تلاش اند تا در دام فساد گرفتار نیایند. آن‌ها محجبه‌ترین دشمن حجابند!

شیادانی مانند مسیح علی‌نژاد که روزی از توبره و روزی از آخور این و آن ارتزاق می‌کنند، چندان جایگاه و بعد اجتماعی را نصیب خود نکردند؛ اما نباید تأثیر کسانی که برای بی‌حجابی و آزادی فمنیستی زنان تلاش می‌کنند و در عرصه‌های مختلف کشور و حتی در عرصه سیاست خود را صاحب نظر می‌دانند فراموش شود. قماشی که حاضرند برای سرپوش گذاشتن بر روی خطاهایشان به حاشیه سازی درباره خودشان بپردازند و پس از شکست خوردن در حاشیه سازی‌ها، با روتوش تصاویر خود، جانماز‌هایشان را آب بکشند.
 
مسیح علی نژاد، خاتمی، فمینیست

نطفه مسیح علی‌نژاد در رحم اجاره‌ای فمینیست‌های اصلاح‌طلب!

در این بحث باید نقش بستر رشد و پرورش روح الله زم‌هایی که در عرصه شبکه سازی به نفع ضد انقلاب مؤثر هستند را در نظر گرفت و با افرادی که در پرورش و انحراف نسلی مانند مسیح علی‌نژاد تفکر کرد. خانواده علی‌نژاد یک خانواده مذهبی است و باید درباره ریشه‌های انحراف و جریاناتی که او را به چنین روزی در آوردند تتبع کرد. جریاناتی که یگان‌های عملیاتی جبهه اسلام را به غفلت وادار ساخته‌اند و راه را برای ناتو و شبیخون فرهنگی باز کرده‌اند و خودشان را رحم اجاره‌ای سرویس‌های دشمن قرار داده‌اند تا نطفه‌هایی، چون مسیح علی نژاد، مینا نامداری و ... را رشد دهند.

البته گفتنی است این جریانات روزی مدیریت دستگاه‌های تبلیغاتی کشور و زمام امور را در دست داشتند؛ اما میل افزون شده قدرت طلبی در ضمیر این افراد جاودانه شده و از این رو نمی‌توانند خود را دور افتاده از این منصب تصور کنند. به همین خاطر با تقابل آفرینی و دوگانه‌سازی‌های حجاب و آزادی تلاش دارند انقلاب را به خود مشغول کنند تا شبیه جنایتی که رضا پهلوی در مسجد گوهرشاد مرتکب شد را بر علیه فرهنگ و جامعه کشور پیاده کنند.
 
محمدحسین کتابی
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات