۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۷۲۱۴۴
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه در زمینه آموزشی و تربیتی

ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه علمیه در زمینه آموزشی و تربیتی
لرستان - مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: تعامل و همکاری حوزه علمیه در زمینه های مختلف امری مهم در تحقق اهداف تربیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در دیدار با مسؤول عقیدتی سیاسی ارتش لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه لرستان با عقیدتی سیاسی ارتش امری مهم برای توسعه برنامه های فرهنگی، تبلیغی و تربیت است.

مدیر حوزه علمیه لرستان تشکیل مشترک گروه های اندیشه ورز را امری مهم خواند و افزود: تولید آثار دینی و موضوعات آموزشی تربیتی و همچنین فعالیت های پژوهشی از اقدامات مهمی است که با همکاری حوزه علمیه و عقیدتی سیاسی ارتش تشکیل می شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: برگزاری کارگاه ها و نشست های علمی مشترک از دیگر برنامه های ضروری در راستای تحقق اهداف همکاری حوزه علمیه با عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی تصریح کرد: استعلام علمی، اعتقادی و سیاسی کلیه روحانیونی که به هر نحوی با عقیدتی سیاسی ارتش همکاری می کنند از مدیریت حوزه علمیه استان صورت می گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی بهرمندی از ظرفیت روحانیون در نشست ها و دوره های بصیرت افزایی ارتش را از دیگر اقدامات پیش رو عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: از سوی حوزه علمیه لرستان حضور اساتید اخلاق استان و اعزامی از قم در جلسات کادر و وظیفه ارتش استان صورت می گیرد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات