۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۲۲۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان هشدار داد؛

یاسر الحبیب؛ بلندگوی استکبار برای تفرقه میان شیعه و سنی

یاسر الحبیب؛ بلندگوی استکبار برای تفرقه میان شیعه و سنی
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه تفرقه افکنان عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی استکبار هستند، گفت: یاسر الحبیب چهره‌ای خائن در نگاه امت اسلامی است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدامات وحدت شکن فرقه شیعه انگلیسی با ساخت فیلم بانوی بهشت، گفت: باید دید سر امثال یاسر الحبیب که یک شیعه نمای واقعی است، در کدام آبشخور است؟

آیت الله سلیمانی عنوان کرد: یاسر الحبیب مدتی در کویت و اکنون در انگلیس مورد پشتیبانی استکبار جهانی بوده است و با پول های انگلیسی در راستای ایجاد گمراهی در میان مسلمانان حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: یاسر الحبیب از همان ابتدا که ندای تفرقه و از هم گسیختگی میان مسلمانان را سر داد، مورد توجه و حمایت سرویس‌های استکبار جهانی قرار گرفت.

وی با اشاره به این حدیث از امام صادق(ع) که به مسلمانان می فرماید حج خود را به جا بیاورید قبل از آنکه کعبه به دست دشمنان بیفتد، ابراز کرد: امام صادق(ع) در این حدیث نسبت مدیریت مسلمانان از سوی دشمنانی همچون انگلیس تفرقه افکن هشدار می دهد وگرنه مدیریت ظاهری خانه خدا در دستان عربستان است که ادعای اسلام ۱۰۰ درصدی دارد.

آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: مدیریت واقعی یاسر الحبیب ها به دست سرویس اطلاعاتی بیگانه است که سعی می‌کنند با استفاده از افرادی مثل او در میان مسلمانان تفرقه و دودستگی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بیگانگان امثال یاسرالحبیب را بر سر دست خود بلند کردند تا بلندگوی تفرقه و جدایی باشند، عنوان کرد: به بهانه حمایت و طرفداری از تشیع به مقدسات اهل تسنن اهانت می‌کنند، در حالی که شیعه واقعی از چنین حرکاتی بیزار است.

وی با بیان اینکه تفرقه افکنان میان تشیع و تسنن عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی استکبار هستند، عنوان کرد: یاسر الحبیب چهره ای خائن نسبت امت اسلامی و برهم زننده وحدت میان مسلمان است./1350/ت302/ف

ارسال نظرات