۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۷۲۲۵۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ملاحظات و سلایق سیاسی نباید خللی در کار شهرداری ایجاد کند

ملاحظات و سلایق سیاسی نباید خللی در کار شهرداری ایجاد کند
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حفظ استقلال در شهرداری تأکید کرد و گفت: با جناح و گروه های سیاسی کاری نداشته باشید و آنچه که مصلحت است انجام دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سرپرست جدید شهرداری ساری با تأکید بر این که باید از آسیب هایی که در این مدت در شهرداری ساری شاهد آن بودیم به شدت پرهیز شود، خطاب به سرپرست شهرداری ساری گفت: باید از این آسیب ها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فساد ها، اصلاح لازم را انجام دهید.

وی با بیان این که سیاسی کاری یکی از مسائلی است که انسان ها را به خطا و اشتباه می برد، افزود: فعالیت ها و برنامه های شهرداری باید از کار سیاسی جدا شود و به ملاحظات، سلایق سیاسی و احزاب سیاسی اجازه ظهور و بروز ندهید و تنها به امور شهر بپردازید.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت حفظ استقلال در شهرداری تأکید کرد و بیان داشت: با جناح و گروه های سیاسی کاری نداشته باشید و آنچه که مصلحت است انجام دهید.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت بهره گیری از مشاوران عاقل و مصلحت اندیش در شهرداری ساری تأکید کرد و خطاب به سرپرست شهرداری ساری گفت: بیت المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری و نسبت به برداشت غلط از بیت المال به شدت پرهیز شود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که شهرداری ساری باید حمایت همه گروه ها، اصناف و اقشار را جلب کند تا آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، تصریح کرد: اگر شهرداری درگیر منازعات شود کارها پیش نخواهد رفت‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید، ادامه داد: باید به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می کنند بها داده و از آنها استقبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی خطاب به سرپرست شهرداری ساری گفت: خوشبختانه آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع هشت شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

امام جمعه ساری با بیان این که از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد شوید و صادقانه هم خارج شوید، ادامه داد: یک مدیر نباید تنها به فکر بقای پست و جایگاه خود باشد بلکه به جای آن باید به فکر مردم باشد و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای رضای الهی انجام دهد./950/پ210/ب1

ارسال نظرات