۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۷۲۲۶۰
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

اتفاقات اخیر آمریکا پیکره عریان لیبرال دموکراسی غرب را به نمایش گذاشت

اتفاقات اخیر آمریکا پیکره عریان لیبرال دموکراسی غرب را به نمایش گذاشت
امام جمعه تبریز گفت: در ۶ ژانویه همه دنیا پیکره عریان لیبرال دموکراسی غرب را دیدند و این اتفاقات نشان دهنده رها شدن فنر متراکم فقر و فساد و تبعیض در آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: دشمن با ترور ایشان نه تنها نتوانست یادشان را از بین ببرد، بلکه سبب شد این شهید والامقام بیشتر شناخته شود.

وی شهید سلیمانی را یک انقلابی تمام عیار توصیف کرد و با بیان اینکه ایشان سیدالشهدای مقاومت هستند، ادامه داد: امروز همه مجاهدان جبهه مقاومت تحت تأثیر شهید سلیمانی قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به شهادت دانشمند توانمند هسته ای کشورمان شهید فخری زاده خاطرنشان کرد: ایشان تا هنگام شهادت برای اکثریت جامعه ناشناخته بود، اما دشمن به خوبی او را می شناخت، زیرا با حرکت های بزرگ خود در راستای اقتدار کشور گام برداشت؛ اینگونه افراد باید به صورت کامل ناشناخته باقی بمانند تا ظرفیت های انسانی مان شناسایی نشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی بیان کرد: ایشان با اسلحه علم و استدلال در مقابل جبهه کفر ایستاد و مورد تأیید رهبری بودند؛ متفکری برجسته، دارای زبانی گویا در اظهار حق، نگارش کتب راهگشا و حضور انقلابی در همه میدان های مورد نیاز از جمله تعابیری است که رهبری در مورد ایشان به کار بردند که نشانگر عظمت جایگاه این عالم ربانی است؛ آیت الله مصباح یزدی برکت ماندگار حوزه به شمار می روند و دارای منطق قوی و مستحکم، دارای سطوح علمی و معنوی، علم، بصیرت، فضل و تقوا بود.

وی همچنین حماسه 19 دی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه رهبری تأکید کردند از خود این حادثه و محتوا و مضمون آن باید حراست شود، افزود: اگر نگاه تیزبین و تحلیلی نسبت به این واقعه داشته باشیم در می یابیم که این موضوع یک مکتب تاریخی در زندگی سیاسی ملت ایران است؛ قمی های غیور در این روز پاسخی مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان خودشان دادند و باید دانست که هنوز بسیاری از ابعاد این حماسه پوشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تحولات و آشوب های اخیر آمریکا را نشانه افول این کشور دانست و ابراز کرد: برنامه هایی که اخیرا در آمریکا اجرا شد مطلعی در تاریخ سیاسی این کشور است؛ اتفاقات اخیر حکایت بی سابقه ای از آمریکای بدون نقاب است.

وی با تأکید بر اینکه افول آمریکا قابل کتمان نیست، تصریح کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، زیرا کشوری که قدرت راهبری در داخل خود و در سطح جهان را نداشته باشد را نمی توان ابرقدرت دانست؛ آمریکای کنونی هیچکدام از مؤلفه های ابرقدرتی را ندارد؛ این کشور در سطح جهان درمانده شده و در داخل خود نیز با مشکلات عدیده ای مواجه است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در 6 ژانویه همه دنیا پیکره عریان لیبرال دموکراسی غرب را دیدند و این اتفاقات نشان دهنده رها شدن فنر متراکم فقر و فساد و تبعیض در آمریکا بوده و در معرض قضاوت همه قرار گرفته است؛ امروز تفکر ترامپ چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است.

وی ضمن تشکر از نیروهای مسلح کشور برای به تصویر کشیدن اقتدار ایران با رزمایش پهپادی، ایام فاطمیه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: دوست داران مکتب اهل بیت(ع) باید در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هماهنگی ستاد ملی مبارزه کرونا به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان ضمن ابراز خرسندی از تولید واکسن بومی کرونا و تشکر از دانشمندان و نخبگان جوان کشور در این عرصه تأکید کرد: بنده این واکسن را واکسن عزت و افتخار می دانم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
با سلام و احترام بر امام جمعه ی عزیز و محبوب تبریز ، و مردم مؤمن و ولایتمدار تبریز .عرض می کنم حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای آل هاشم چقدر عالی و متین فرموده اند که آمریکا دیگر ابر قدرت نیست ،زیرا که نه قدرت راهبردی در داخل دارد و نه در خارج . سلام اولسون سنه ای آل هاشم __نه خوشدور دین یولوندا گدسا باشم .
0
0