۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۷۲۲۷۶
معاون تهذیب حوزه علمیه خبر داد؛

تشکیل ستاد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در کنگاور

تشکیل ستاد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در کنگاور
کرمانشاه - معاون تهذیب حوزه علمیه گنگاور از تشکیل ستاد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با همکاری دفتر امام جمعه، حوزه علمیه و اداره اوقاف شهرستان کنگاور خبر داد.

حجت الاسلام قاسم دهنوی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی را به معنای واقعی می توان استراتژیست انقلاب و این نظام اسلامی در برابر افکار الحاد و ضددینی دانست.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور تاکید کرد: شناخت و تبیین جایگاه کلیدی و حساس مرحوم آیت الله مصباح یزدی در شکل گیری انقلاب و تحکیم آن برای نسل جوان جامعه یکی از ضرورت های بسیار مهم است.

حجت الاسلام دهنوی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی به معنای واقعی کلمه «عمار انقلاب»  بود، تاکید کرد: با همکاری دفتر امام جمعه کنگاور، حوزه علمیه و اداره اوقاف این شهرستان ستاد بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در شهرستان تشکیل شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور به برخی از مصوبات این ستاد اشاره کرد و گفت: در این ستاد مصوباتی به تایید اعضا رسید که مهمترین این مصوبات را می توان به برگزاری مراسم چهلم و سالگرد این عالم مجاهد در شهرستان، تجهیز کتاب خانه حوزه علمیه به آثار علامه مصباح، فراخوان مقاله برای تبیین شخصیت علمی، سیاسی و اجتماعی علامه مصباح یزدی و ارسال به ستاد بزرگداشت و تقدیر از نفرات برتر، تهیه و تبلیغ پوستر و پخش کلیپ از برجستگی های زندگانی و همچنان کلمات کوتاه ایشان و... به تصوبت رسید.

حجت الاسلام دهنوی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با تشکیل ستاد مذکور جایگاه واقعی و تاثیرگذار آیت الله مصباح یزدی به خوبی به جامعه معرفی و خدمات این علامه بزرگ برای همه طلاب و روحانیون شناسانده شود./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات