۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۷۲۲۸۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

گفتمان های دینی در بستر فضای مجازی تقویت شوند

گفتمان های دینی در بستر فضای مجازی تقویت شوند
لرستان - حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت تقویت و اجرای گفتمان های دینی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این مهم در کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، صبح امروز در نشست ماهانه در جمع مبلغان خرم آباد، بر ضرورت تقویت برنامه های تبلیغی تاکید کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی فرصتی مناسب برای تقویت برنامه های تبلیغی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: گفتمان های دینی در بستر فضای مجازی برگزار و مراسم عزاداری فاطمیه به صورت مجازی تقویت شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تبلیغ مجازی ویژه مبلغان خاطرنشان کرد: شرکت در این دوره ها امری ضروری برای تقویت تبلیغ مجازی است و با بهره مندی از شیوه های نوین تبلیغی باید تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت توجه مبلغان به طرح های موضوعی تاکید کرد و گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی باید به مسائل روز جامعه و نیازها توجه شود و با تقویت برنامه های تبلیغی جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی تبلیغ را زمینه ساز رشد و ارتقای فرهنگی جامعه خواند و اظهار داشت: تبلیغ به موقع و اثر گذار امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی در جامعه و مصون سازی نسل جوان در برابر این آسیب ها است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: در شرایط کرونایی امروز جامعه و با توجه به فراهم بودن بستر فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات