۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۷۲۳۷۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اجرای طرح گفتمان امام محله در لرستان

اجرای طرح گفتمان امام محله در لرستان
لرستان - حجت الاسلام غلامی گفت: طرح گفتمان امام محله با فعالیت 300 مبلغ بومی استان در محلات استان لرستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت فعالیت و حضور مبلغان در جامعه بیان داشت: فعالیت مبلغان در کنار انجام برنامه های فرهنگی تبلیغی در کاهش آسیب های اجتماعی و رفع مشکلات مردم محله مرثر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای طرح گفتمان امام محله از سوی تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: در قالب اجرای این برنامه 300 روحانی و مبلغ فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح گفتمان امام محله، مبلغان اعزامی در قالب امام روستا، امام محله یا امام پایگاه اجتماعی در استان لرستان فعالیت دارند و بین مردم حضوری فعال دارند.

حجت الاسلام غلامی حضور مبلغان در جامعه و تبلیغ چهره به چهره را تأثیرگذارترین نوع تبلیغ عنوان کرد و گفت: حضور مبلغان در جامعه و پرداختن به مسائل روز جامعه امری مهم برای روشنگری و بصیرت بخشی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح گفتمان امام محله مبلغان در عرصه تبلیغ کارکرد اسلام ناب را نمایان ساخته و امام محله در این طرح افزون بر کارکرد مذهبی، کارکرد اجتماعی نیز دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مشاوره ازدواج و همسرداری، مشاوره اعتیاد، ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست با ایجاد کارگاه بسته‌بندی گیاهان دارویی یا ایجاد کارگاه قالیبافی و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان در این ایام شیوع ویروس کرونا از جمله فعالیت مبلغان در طرح امام محله است.

حجت الاسلام غلامی مدیریت ساخت منزل برای نیازمندان، ‌رسیدگی به دانش‌آموزان و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند را از دیگر برنامه ها عنوان کرد./9451

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات