۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۷۲۳۸۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

برخی از رسانه ها نسبت به معرفی چهره آیت الله مصباح یزدی کوتاهی کردند

برخی از رسانه ها نسبت به معرفی چهره آیت الله مصباح یزدی کوتاهی کردند
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در دوران حیات آیت الله مصباح یزدی برخی از رسانه ها کمتر به معرفی این چهره برتر علمی جهان اسلام و تشیع پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی بعدازظهر امروز در نشستی که با حضور جمعی از روحانیون و حوزویان کرمانشاه برگزار شد به بررسی زندگینامه و آثار آیت الله مصباح یزدی پرداخت.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این نشست عنوان داشت: آیت الله مصباح یزدی به معنای واقعی کلمه روحیه انقلابی گری و ولایتمداری خود را بارها به اثبات رساند و در این مسیر بارها مورد توهین و اهانت بسیاری از جریان های دین ستیز و سکولار قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از جریان ها در مقابل انقلاب نوپای اسلامی قرار گرفتند و در این میان آیت الله مصباح به مانند عمار امام و ولایت با علم و درایتی که در محضر بزرگان دین به دست آورده بودند با صلابت تمام در برابر آنان ایستادند و یک تنه خط بطلان بر وجود این جریان های الحادی کشیدند.

این استاد حوزوی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به جایگاه این عالم نستوه، بیان داشت: باید اذعان کرد که در دوران حیات آیت الله مصباح یزدی رسانه ها کمتر به معرفی این چهره برتر علمی جهان اسلام و تشیع پرداختند که این به نوعی جفای بزرگی در حق این علامه دهر می باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از سوی دیگر حوزویان نباید بعد از رحلت این عالم ربانی آثار به جای مانده از این مجاهد دین را به دست فراموشی بسپارند، بلکه باید با تلاش و مجاهدت بیشتر سیره این عالم بزرگ اسلام را ادامه و به نسل های بعدی منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به لزوم تدریس برخی از آثار به جای مانده از آیت الله مصباح یزدی در حوزه های علمیه تاکید کرد: در روزهای پیش خبری در رسانه ها مطالعه کردم مبنی بر اینکه برخی از آثار این علامه در حوزه علمیه کنگاور به عنوان دروس حوزوی تدریس می شود که بی شک این حرکتی بسیار پسندیده در حق تلاش های عمری ممارست آیت الله مصباح یزدی است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات