۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۷۲۳۹۹
مریر حوزه علمیه لرستان:

دوره های دانش افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه برگزار می شود

دوره های دانش افزایی ویژه اساتید حوزه علمیه برگزار می شود
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی گفت: دوره های دانش افزایی ویژه اساتید با هدف ارتقای کیفی سطح علمی در مدارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، شب گذشته در جلسه مشترک شورای حوزه علمیه استان لرستان و اساتید مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد که در این مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: اساتید نقش بسزایی در رشد علمی و اخلاقی طلاب دارند.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به تحصیل مجازی طلاب به علت شیوع ویروس کرونا عنوان داشت: در شرایط کنونی اساتید حوزه با برقراری ارتباط بیشتر با طلاب باید جلوی افت تحصیلی را بگیرند.

حجت الاسلام عبداللهی بر ضرورت برگزاری دوره های دانش افزایی اساتید مدارس علمیه استان تآکید کرد و افزود: برگزاری این دوره ها ر اولویت برنامه های آموزشی حوزه قرار دارد و هدف رشد علمی و اخلاقی و پژوهشی در حوزه است.

وی شناسایی و تشویق طلاب نخبه مدارس علمیه استان را از دیگر برنامه های مهم خواند و گفت: اساتید حوزه علمیه در این زمینه نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر رفع مشکلات معیشتی اساتید و طلاب مدارس علمیه استان خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای رشد علمی و ارتقای برنامه های تبلیغی حوزه اثرگذار است.

حجت الاسلام عبداللهی برگزاری دوره های دانش افزایی و فوق برنامه را از دیگر برنامه های حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: این دوره های آموزشی برای طلاب در همه مدارس علمیه سراسر استان برگزار و از ظرفیت اساتید حوزه در این برنامه ها استفاده خواهد شد./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات